מעצר החשוד ברצח בבת ים הוארך: "כעס על רופא השיניים"

בדיון בביהמ"ש עלה כי לפי החשד, סרגיי יפימוב הכיר היכרות מוקדמת את רופא השיניים, ולאחר שיחה בין השניים שעוררה את זעמו, דקר החשוד את בן ה-60. מעצרו הוארך בתשעה ימים

זמן צפייה: 01:24

מעצרו של סרגיי יפימוב, החשוד ברצח רופא השיניים במספרה בבת ים, הוארך היום (שני) בתשעה ימים. מהדיון בבית המשפט עולה כי לפי החשד, הספר והחשוד הכירו היכרות מוקדמת. ככל הנראה בין השניים התקיימה שיחה שעוררה את זעמו של החשוד, ולאחר מכן הוא דקר למוות את רופא השיניים.

עורך הדין שחר חצרוני, המייצג את החשוד, אמר: "החשוד עבר אתמול חקירה במשך שעות הלילה המאוחרות. לאחר החקירה טרם שוחחנו איתו. בשלב הזה הוא שומר על זכות השתיקה. יש לו בעיות רפואיות שונות. אנו סמוכים ובטוחים שהחקירה תהיה קצרה ותכליתית. החשוד שיתף פעולה בתחילת החקירה, וברגע שנודע לו שהוא נדרש להגיע לחקירה הוא הגיע בכוחות עצמו".

סרגיי יפימוב, החשוד ברצח בבת ים | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קרוב משפחה של סייעת אובחן חולה בקורונה – הגן נסגר

צה"ל הרס את ביתו של מחבל נוסף מהפיגוע שבו נרצחה רנה שנרב

חוזרים מחו"ל יוכלו להיות בבידוד ביתי; גינות ציבוריות ייפתחו

זירת אירוע הדקירה בבת ים
זירת אירוע הדקירה בבת ים | צילום: דוברות איחוד הצלה

כאמור, גבר כבן 60, רופא שיניים במקצועו, נדקר אתמול למוות במספרה ברחוב בלפור בבת ים. זאת, ככל הנראה, בעקבות ויכוח. צוות מד"א הוזעק לזירה ופינה את הפצוע לבית החולים וולפסון, שם נקבע בהמשך מותו. נסיבות המקרה נבדקות, ומהמשטרה נמסר כי הרקע לתקרית ככל הנראה פלילי. כעבור זמן קצר נעצר החשוד במעשה.

אמנון שמש, הספר שבבית העסק שלו אירע המקרה, סיפר: "אני מרגיש רע מאוד, זה יישאר איתי לכל החיים הסיפור הזה. בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה. זה עושה לי רעידות בגוף. ככה זה בת ים, זאת בעיה רצינית פה".

חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן, סיפר כי "במקום הייתה המולה גדולה. הגבר שכב על הרצפה, כשהוא מחוסר הכרה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו במהירות לבית החולים וולפסון, כשמצבו קשה".