האישה שנרצחה ע"י בעלה בבת ים - טטיאנה חייקין, בת 50

חייקין עלתה לישראל מאוקראינה בגיל 19. משפחתה לא גרה בארץ ואין לה ילדים. חברתה: "היא חזרה אליו למרות שתקף אותה, אמרתי לה הרבה פעמים - למה את צריכה אותו?". הוארך מעצרו של החשוד ברצח

זמן צפייה: 01:20

הותר לפרסום: האישה שנרצחה אתמול על ידי בעלה בבת ים היא טטיאנה חייקין כבת 50, שעלתה לארץ מאוקראינה כשהייתה בת 19. משפחתה עדיין חיה שם, ולה לא היו ילדים. הוארך מעצרו של הבעל החשוד ברצח.

חברתה של טטיאנה סיפרה כי  "היא חזרה אליו למרות שתקף אותה, אמרתי לה הרבה פעמים - למה את צריכה אותו?". "הייתה לו היסטוריה של אלימות", הוסיפה החברה. "הוא היה בן אדם טוב עד שהיה משתכר - אבל הוא כל הזמן היה שיכור".

אמש נמצאה גופתה של חייקין בבית ברחוב יוספטל, כשעליה סימני אלימות. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה וקבע את מותה במקום. בעלה של האישה, בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד לתקיפתה - לאחר שהתקשר למוקד המשטרה ודיווח כי רצח אישה. מהמשטרה נמסר כי הבעל היה שתוי, נתן כמה כתובות שונות, ניתק והתקשר כמה פעמים. לדברי המשטרה, לקח זמן עד שאותרה הזירה. הבעל ריצה בעבר עונש מאסר בגין אלימות כלפי אשתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עימות בין האוצר לבריאות: "ניסיון לסגירת חשבון על גב הציבור"

חיים בצל הקורונה: כיצד תיראה השגרה שלנו בשבועות הקרובים?

התחזית: מעונן חלקית עד בהיר – טמפרטורות גבוהות מהממוצע לעונה

הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין
הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין | צילום: חדשות 13

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה למקרה: "רצח נשים הופך לשגרה בזמן שהתוכנית למלחמה באלימות במשפחה משנת 2017 נכנסה להקפאה עמוקה. אני חוששת מאוד שמשבר הקורונה שמוביל לסיר לחץ בריאותי וכלכלי יגביר את גילויי האלימות בתקופה הקרובה - ייתכן שאנו כבר עדים לכך. אני קוראת לממשלה להפשיר לאלתר את התכנית למלחמה באלימות במשפחה ולשחרר את 250 מיליון השקלים שהוקצבו לה. דם נשים לא יכול להיות הפקר בישראל, גם לא בחסות משבר הקורונה".

מאיר ולדר, פרמדיק מד"א, שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "קיבלנו קריאה על אישה מחוסרת הכרה בביתה. כשהגענו למקום זיהינו גברת צעירה מחוסרת הכרה עם סימני פציעות על גופה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין
הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין | צילום: חדשות 13