חשד לרצח רביעי ביומיים: בת 42 נורתה למוות בנגב

לאחר שנפגעה מירי בדירתה הצוות הרפואי שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה של בת ה-42, תושבת לקיה שבנגב. במקביל, אימהות הנרצחים בחברה הערבית מפגינות מול ביתו של השר לביטחון הפנים

אמבולנס, אילוסטרציה
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

האלימות בחברה הערבית: סומיה טלאלקה, בת ה-42 נורתה הערב (שבת) למוות בדירתה שבלקיה שבנגב. הצוות הרפואי שהגיע לזירה האירוע נאלץ לקבוע את מותה במקום, לאחר פעולות החייאה. מדובר במקרה של חשד לרצח הרביעי ביומיים האחרונים. עד כה 93 ערבים נרצחו בשנת 2021 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. מבין כלל הנרצחים, 13 הן נשים.

במקביל, מול ביתו של השר לביטחון הפנים עמר בר לב נערכת הפגנה של אימהות הנרצחים בחברה הערבית. בעקבות המחאה, השר ייפגש עם הנציגות מחר. יו"ר הרשימה המשותפת שנכח בהפגנה מסר כי "המשטרה יכולה להתמודד עם הבעיה, אבל מתייחסת אלינו כאל חצר אחורית".

אמש נורה למוות בבאר שבע, בעודו יושב בבית קפה, אחמד אלג'רג'אווי, בן ה-30 משגב שלום. הוא פונה במצב קשה עם פציעות חודרות לבית החולים סורוקה שבעיר על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א, שם נקבע מותו. גבר נוסף בן 25 נפצע באירוע באורח בינוני.

בנוסף, אתמול בשעות הבוקר נורה למוות נעים אלסורי, עבריין בכיר בן 54, בסמוך לכניסה של אחד הבניינים בשכונת סליזיאן שבנצרת. אלסורי שוחרר לפני כשלושה חודשים לאחר שריצה 19 שנות מאסר על רצח. ביום חמישי בערב נורה למוות חוסם עותמאן בן ה-24 בדרך אלנבי בחיפה.