חשד לרצח בשרון: אביתר אזרזר בן ה-18 נורה והושלך לבור

זהות גופת הצעיר שאותרה אתמול סמוך לבית העלמין ירקונים ברמת השרון, ועליה נמצאו פצעי ירי ולצדה אופנוע, היא אביתר אזרזר, תושב בני ברק המוכר למשטרה שנעדר בימים האחרונים

זמן צפייה: 01:24

חשד לרצח: גופת אביתר אזרזר, תושב בני ברק בן 18, נמצאה אתמול (שישי) בתוך בור סמוך לבית העלמין ירקונים ברמת השרון, כשהיא ירויה ולצידה אופנוע. בימים האחרונים אזרזר נעדר, והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו. לפי הודעת המשטרה, אזרזר נראה לאחרונה בתאריך ה-7 בדצמבר ברחוב ז'בוטינסקי פינת בן גוריון ברמת גן. היחידה המרכזית של מחוז תל אביב פתחה בחקירת הרצח.

אזרזר, במקור תושב ירושלים, היה דמות מוכרת למשטרה מפעילותו באזור פרדס כץ. לפי הערכות, הצעיר חוסל על ידי עבריינים אחרים שרצו במותו, ועשו לו "כיפה אדומה", כלומר קראו לו להגיע למקום מסוים, ואז חיסלו אותו.

פרמדיק מד"א אייל דרורי וחובש מד"א סאמר מחמיד סיפרו: "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

אביתר אזרזר, שגופתו נמצאה בבור ברמת השרון | צילום: חדשות 13

אתמול נורה למוות ג'מאל עלי רשיד חסארמה, בן 60 מהכפר בענה, בכביש 85, סמוך לדיר אל-אסד. צוות מד"א הוזעק למקום וביצע פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה גם היא לזירה, ופתחה בחקירת נסיבות המקרה.

הזירה ברמת השרון שבה אותרה גופתו של אביתר אזרזר
הזירה ברמת השרון שבה אותרה גופתו של אביתר אזרזר