החשד לרצח במג'ד אל-כרום: נקבע מות הגבר השלישי שנפגע באירוע

מוחמד יונס סבע בן ה-26 שנפגע קשה מדקירה, בתקרית שבה נורו למוות שני אחים, מת מפצעיו לאחר יומיים שבהם נלחמו הרופאים על חייו. איימן עודה: "הממשלה הגזענית הפכה את דמנו להפקר"

החשד לרצח במג'ד אל-כרום: מוחמד יונס סבע בן ה-26, שנפגע קשה מאוד מדקירה במהלך התקרית, מת היום (חמישי) מפצעיו במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. בכך הפך סבע לקורבן השלישי באירוע, זאת לאחר שמותם של שני האחים אחמד סאמי מנאע בן ה-36 וחליל סאמי מנאע בן ה-23 נקבע כבר ביום שלישי.

סבע הובא לבית החולים לפני יומיים, כשהוא במצב קשה מאוד, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. לאחר יומיים בהם נאבקו הרופאים על חייו הם נאלצו, כאמור, לקבוע את מותו. מנהל היחידה לטיפול נמרץ, ד"ר ניקולא מח'ול, סיפר: "הפצוע הגיע במצב קשה ביותר עם פצעי דקירה קטלניים, כשהוא מונשם ומורדם. במהלך היומיים האחרונים הוא נותח פעמיים, אך למרבה הצער, חלה החמרה במצבו ונאלצנו לקבוע את מותו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

יאיר לפיד צפוי להודיע שיוותר על הרוטציה עם גנץ

יאיר גולן שוב מכעיס הימין: "הנאצים עלו לשלטון באופן דמוקרטי"

הליכוד: נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק; סער: "אני מוכן"

מוחמד יונס סבע
מוחמד יונס סבע | צילום: חדשות 13

כזכור, האחים מנאע נורו למוות ביום שלישי בתקרית ירי במג'ד אל כרום, שבו נפצע קשה יונס סבע מדקירה ואדם רביעי נפצע קל כתוצאה מירי. מבירור ראשוני של נסיבות האירוע עלה כי ככל הנראה התפתחה קטטה במקום בין כמה מעורבים, ובמהלכה בוצע הירי הקטלני.

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, התייחס למותו של סבע: "ממשלה גזענית הפכה את דמנו להפקר והמשטרה נטשה את השכונות שלנו לארגוני פשע וכנופיות. הכרזנו היום על שביתה כדי לדרוש חיפושי נשק, נקיטת יד קשה מול הפשע המאורגן, ותקציבים לתוכניות חינוך. אם לא תהיה לנו ברירה גם נחסום כבישים כדי להחזיר את הבטחון לרחובות".

במחאה על גל הרציחות האחרון, הכריזה אתמול ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל על שביתה כללית בחברה הערבית, במסגרתה הושבתה היום מערכת החינוך, נערכו הפגנות במוקדים שונים בארץ וחברי הכנסת של הרשימה המשותפת אף החרימו את השבעת הכנסת ה-22.