"דקרה 40 פעמים": אישה נאשמת ברצח חברתה בכרמיאל

כתב אישום הוגש נגד דינה זולוטניק, בגין דקירת ורצח שושנה מנשירוב בביתה, לאחר ויכוח בין השתיים בחודש שעבר. מיד לאחר המעשה היא אמרה לאחד השכנים - "רצחתי אותה"

דינה זולוטניק, אשמה ברצח חברתה, שושנה מנשירוב בת לפני חודש בכרמיאל.
דינה זולוטניק, אשמה ברצח חברתה, שושנה מנשירוב בת לפני חודש בכרמיאל | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד דינה זולוטניק, בת ה-30, באשמת רצח חברתה, שושנה מנשירוב בת ה-32, לפני חודש בכרמיאל. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה, זולוטניק הייתה בדירתה של חברתה ב-15 בינואר, שם דקרה אותה 40 פעמים. דקות לאחר מכן, כשידיה מגואלות בדם, עמדה מול דירת שכנה ואמרה לו "רצחתי אותה".

בנוסף לראיות שנאספו, המשטרה הוציאה מזולוטניק הודאה מלאה. הרקע לאירוע הוא סכסוך בין השתיים במהלך שיחת וידאו עם ידיד משותף. לשתיים היו ויכוחים על רקע רומנטי והן נהגו להתעמת מילולית האחת עם השנייה בנוגע לבני זוגן.

החשודה ברצח בכרמיאל
החשודה ברצח בכרמיאל | צילום: חדשות 13

עורך הדין באסל פאלח, המיצג את הנאשמת, טען שמדובר בהגנה עצמית. גם במהלך חקירתה טענה זולוטניק כי מעשיה היו מהגנה עצמית: "אני נדקרתי והותקפתי על ידי המנוחה והגנתי על עצמי מפניה". בחקירה התברר כי שתיהן נפצעו כתוצאה מהעימות הפיזי לפני הרצח.

גופתה של מנשירוב נמצאה כאמור ב-15 בינואר בביתה, ברחוב הגליל שבכרמיאל, ללא רוח חיים כשעל גופתה סימני דקירה. צוות מגן דוד אדום הוזעק לדירה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. זולוטניק עוכבה לחקירה מיד לאחר האירוע.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת הרצח, אדי קחני, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אשה בת 32 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

שוטרים בזירת רצח האישה בכרמיאל | צילום: דוברות המשטרה

עו"ד עלאא עתאמנה, שייצג את החשודה ברצח מטעם הסניגוריה הציבורית, התייחס למעצרה ואמר: "מדובר בצעירה ללא עבר פלילי, שנמצאת במצב נפשי קשה כתוצאה מהאירוע הטרגי. כמובן שלא הייתה לה כל כוונה לפגוע בחברתה. היא משתפת פעולה באופן מלא עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים שהובילה לתוצאה הטראגית".