דוגמנית מוכרת טענה: משה חוגג ניסה לכפות את עצמו עליי

פרסום ראשון: המקרה התרחש כשהדוגמנית הייתה בת 17 והיא סיפרה לסוכן שלה ולמקורביה על שאירע עם איש העסקים. הסוכן, שלו קשרים עם חוגג, נמנע לכאורה מלדווח על המקרה. חוגג מכחיש

זמן צפייה: 03:12

דוגמנית מוכרת טוענת כי איש העסקים משה חוגג כפה את עצמו עליה כשהייתה בת 17 - כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות 13. לטענתה, היא סיפרה על האירוע לסוכן הדוגמניות שייצג אותה, אך הוא הסתיר לכאורה את הדברים מהוריה ולא דיווח על המקרה לרשויות.

לדברי הדוגמנית, חוגג נכנס לחדרה במלון שבו שהתה וניסה לבצע בה אקט מיני, אך היא התנערה ממנו. כאמור, לאחר האירוע, סיפרה הדוגמנית על כך לסוכן שלה ולמקורבים, אך הסוכן לא דיווח על המקרה - לא להוריה של הדוגמנית ולא לרשויות אכיפת החוק. הדוגמנית עצמה לא התלוננה במשטרה על התקיפה.

לפי מידע שהגיע לידי חדשות 13, בין הסוכן לבין חוגג עמדו קשרים עסקיים, לפני ואחרי האירוע המדובר וכי לחוגג היו קשרים עם דוגמניות נוספות שעבדו בסוכנות. בנוסף, הסוכן זיהה פוטנציאל עסקי בקשריו עם חוגג ודיבר על כך גם עם מקורביו.

יש לציין כי בחדשות 13 הוכן תחקיר מקיף ומעמיק הפרשה. עם זאת, סוכן הדוגמניות פנה אמש לבית המשפט וקיבל במעמד צד אחד צו איסור פרסום על פרטים נוספים ומשמעותיים בפרשה, שבשלב זה מונע את פרסום התחקיר. בכוונת חדשות 13 לפנות בהקדם לבית המשפט ולבקש את הסרת הצו שתאפשר שידור הפרטים, וזאת עקב החשיבות הציבורית הרבה בפרשה.

חוגג מצידו מכחיש את הטענות ואומר כי האקט היה בהסכמה מלאה, ולדבריו יש לו גם בדיקת פוליגרף שנעשתה באופן פרטי שתוכיח את טענותיו. מטעמו נמסר: "מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי את עצמי על אף אישה, ובהכרח הטענות שהועלו אינן נכונות. עצם הטענה מקוממת שכן אין דבר מתועב יותר בעיניי מלכפות קשר על אישה. בדיקת פוליגרף שעברתי מרצוני מוכיחה זאת מעל לכל ספק. בידי גם ראיות ברורות נוספות המוכיחות את גרסתי, אך מטעמי צנעת הפרט לא חשפתי אותן לתקשורת".

"תזמון הפרסום לא מקרי. בשנים האחרונות אני נתון למסע הכפשות וסיפורי בדים מגורמים אינטרסנטיים. לאחרונה מסר לי אדם המנסה לסחוט ממני כספים מזה זמן, שאם לא אשלם לו 4.5 מיליון דולר כדמי סחיטה יתפרסמו טענות אלו ממש. סירבתי כי אין לי מה להסתיר. בכוונתי להמשיך ולהילחם על שמי הטוב. אני מצר על הסבל הרב שנגרם ללא כל הצדקה למשפחתי ומכריי ממסע הרדיפה בו אני נתון".