אונס בת ה-10 בחיפה: הותר לפרסום שמו של הנאשם במעשה

בית המשפט המחוזי בחיפה הסיר את צו איסור הפרסום על שמו של שחר רימוני, הצעיר שהואשם כי פרץ לפני כשבועיים לדירה שבה ישנה הילדה, כדי לגנוב חפצים - ותקף אותה מינית

זמן צפייה: 01:47

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר היום (שישי) לפרסום כי שחר רימוני הוא הצעיר שהואשם באונס בת ה-10 לפני כשבועיים. זאת, לאחר שמוקדם יותר השבוע הוגש לבית המשפט כתב אישום נגד בן ה-21 תושב העיר בגין אונס הילדה.

מכתב האישום עולה כי ב-6 ביוני בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר, הגיע הנאשם לבניין שבו גרה הקטינה עם משפחתה. הנאשם הבחין שהחלון בסלון פתוח, והחליט לפרוץ לדירה במטרה לגנוב. הצעיר נטל סכין מטבח מאחת המגירות כדי לפתוח באמצעותה ארונות נעולים, וחיפש בבית דברים שניתן יהיה לגנוב. בשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות לרכב, והחליט לגנוב אותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משפחות ההרוגים מאסון נחל צפית למנדלבליט: סרב להצעת המגשרת

טרגדיה באילת: משפחה התהפכה עם סירה – הסבתא נהרגה

פוקס ויתרה על מענק המדינה בצל הסערה: "הדיבידנד – רווחי 2019"

הצעיר הנאשם באונס ילדה בת 10 בחיפה | צילום: חדשות 13

הצעיר יצא אל הרחוב, זיהה את הרכב חונה ונכנס לתוכו. כשזיהה שברכב יש קודן חשש שתופעל האזעקה, והחליט שלא לגנוב את הרכב. כשחזר לדירה נכנס לחדר השינה של הילדה, שם זיהה כי היא ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת, ניגש ונצמד אליה. מכתב האישום עולה כי הוא החל לגעת ברגלה, היא התעוררה ואז הוא תקף אותה מינית.

"הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של הנאשם בזירה, על פרטים שונים, הודיה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה ותיעוד רפואי", נכתב בכתב האישום. "נוכח מסוכנותו מבקשת המאשימה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

הנאשם באונס הילדה בחיפה
הנאשם באונס הילדה בחיפה | צילום: יואב איתיאל, וואלה! NEWS

במהלך החקירה החשוד הודה בביצוע המעשים ואף ביצע שחזור באותו הערב. מחומר החקירה עלה כי החשוד פרץ לפנות בוקר לדירה בה מתגוררת הקטינה עם הוריה, הסתובב בין החדרים ובהגיעו לחדרה של הילדה - תקף אותה וביצע בה עבירות מין חמורות - ולאחר מכן נמלט מהמקום.