החשוד ברצח אשתו בקריות: "לא רצחתי את מריה - היא התאבדה"

מקסים טל החשוד ברצח את אשתו, אמר לחדשות 13 לפני דיון בביהמ"ש בהארכת מעצרו, כי לא מדובר ברצח, אלא בהתאבדות. מעצרו של טל הוארך ב-6 ימים. החשד נגדו התחזק בימים האחרונים

זמן צפייה: 02:15

מקסים טל החשוד ברצח את אשתו, אמר היום (שני) לחדשות 13 לפני דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקרית ביאליק, כי לא מדובר ברצח, אלא בהתאבדות. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים, אך השופטת קבעה כי מעצרו יוארך בשישה ימים.

החשד נגד טל התחזק בימים האחרונים בשל שורה של פעולות חקירה שעשתה המשטרה, בין היתר הדוח הפתולוגי, ותמונות שהראו החוקרים למקסים, שלפי החשד הכעיסו אותו לפני מותה. גורם במשטרה אמר: "מיום ליום, משעה לשעה, החשד מתחזק מולו, אבל הוא מתבצר בעמדתו שלא רצח".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

החשד להטרדת עד המדינה: החקירה נפתחה עקב פניית פילבר למשטרה

אחרי תמונות העירום והרומן עם העוזר: חברת הקונגרס התפטרה

אחרי חיסול מנהיג דאע"ש: באירופה נערכים לפיגועי נקמה

Whatsapp Image 2019 10 18 At 0
מקסים טל החשוד ברצח אשתו מריה טל

עורך הדין אביעד חייט, שמייצג את משפחתה של מריה טל הגיב על דיון הארכת המעצר ואמר כי "היום בתי המשפט מאריכים מעצרים על בסיס ראיות בלבד, בתי המשפט לא מעניקים כל יחס לרעשי רקע שמגיעים מהדלפות מתוזמנות ותכנים בזוים ומקוממים שנמסרים לתקשורת על ידי מי שעושים הכל כדי להסיט את סדר היום מהעבירה החמורה שבוצעה על ידי בשר מבשרם"

לפני כשבוע פורסם שהגיעו לידי המשטרה עדויות לפיהן, כחודש לפני מקרה הרצח, טל הפר את צו ההרחקה שהוטל עליו – וחזר לביתו למרות איסור בית המשפט. גורמים במשטרה אמרו כי "החשוד היה אובססיבי כלפי אשתו אך היא לא התלוננה בזמן אמת. נבדק אם ויכוח על החזקת ילדיהם היה המניע לרצח".

בתוך כך, טל ממשיך לדבוק בגרסתו לאירועים. עורך הדין שמייצג את החשוד, רועי קרן, טען כי "היא התאבדה לנגד עיניו". בנוסף על כך, ילנה, אמו של טל, עוררה סהרה בבית המשפט כשהציגה לפני דיון בהארכת מעצרו בשבוע שעבר תמונות שבהן טל נראה חבול ופצוע, וטענה כי בת זוגו תקפה אותו באלימות קשה. משפחתה של הנרצחת, שהגיעה גם היא לדיון, מכחישה את הטענות.

במקביל, פורסם בשבוע שעבר כי אלכסיי ומרינה גרשניק, אחיה וגיסתה של מריה טל החלו במאבק על גידול בנותיה. הם סיפרו לחדשות 13 כי דרשו מרשויות הרווחה להוציא בהקדם את הבנות מחזקת אימו של מקסים. "הוא לקח לנו את מריה ועכשיו הוא רוצה לקחת לנו את הבנות", אמרה מרינה. בעלה אלכסיי הוסיף כי הוא "בטוח שזה מה שהיא הייתה רוצה, אני לא חושב שזה נכון שהם יגדלו במשפחה של רוצח".

חבלות על גופו של מקסים טל, שלטענת משפחתו הותקף ע''י בת זוגו לפני שלפי החשד רצח אותה
חבלות על גופו של מקסים טל, שלטענת משפחתו הותקף ע''י בת זוגו לפני שלפי החשד רצח אותה | צילום: חדשות 13