מתחזק החשד לרצח בקריית ביאליק: "הבעל היה אובססיבי כלפי אשתו"

גורמים במשטרה מסרו כי על פי עדויות חדשות, מקסים טל החשוד ברצח אשתו מריה הגיע לביתו שבועות לפני התקרית - חרף צו ההרחקה שהוטל עליו. עורך דינו של טל: "היא התאבדה לנגד עיניו"

זמן צפייה: 00:21

לכל אישה יש שם: חקירתו של מקסים טל מקריית ביאליק, החשוד ברצח אשתו מריה לפני כשבועיים, נמשכת, ולאורך סוף השבוע הגיעו לידי המשטרה עדויות כי כחודש לפני המקרה הפר את צו ההרחקה שהוטל עליו – וחזר לביתו למרות איסור בית המשפט. גורמים במשטרה אמרו כי "החשוד היה אובססיבי כלפי אשתו אך היא לא התלוננה בזמן אמת, ומכאן נדגיש את חשיבות התלונה בזמן. עם זאת החקירה עוד מתנהלת, ובין היתר נבדק אם ויכוח על החזקת ילדיהם היה המניע לרצח".

בתוך כך, טל ממשיך לדבוק בגרסתו לאירועים. עורך הדין, רועי קרן, המייצג את החשוד טען כי "היא התאבדה לנגד עיניו".

כזכור, טל נעצר כחודש לפני הרצח בגין תקיפת אשתו, והורחק בצו בית המשפט המחוזי לקריית שמונה. שלושה ימים לפני הרצח הוא חזר לביתו, ומיד לאחר המקרה טען באמצעות עורך דינו כי אשתו התאבדה לנגד עיניו.

עוד בחדשות 13:

המסרונים של אלירן מלול למיכל סלה מעידים על קנאה אובססיבית

במשטרה חושדים: אלירן מלול היה תחת השפעת סמים כשרצח את אשתו

הותר לפרסום: החשוד ברצח אשתו בקריות – מקסים טל בן ה-29

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

בד בבד, חקירתו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה נמשכת - ומלול מסרב לשתף פעולה עם החקירה. ביום רביעי פונה החשוד מתא המעצר לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, לאחר שהתלונן על כאבים במקום שבו דקר את עצמו, ופצע עצמו קשה. בהמשך היום הוחזר מלול למעצר.

חוקרי המשטרה גילו התכתבויות רבות בין מלול לסלה, ומהן עולה לפי גורמים משפטיים, ״התנהגות אובססיבית וחולנית״ של הבעל כלפי אשתו – כך פורסם לראשונה בחדשות 13. מההתכתבויות עולה כי מלול לא רצה שסלה תהיה במחיצת גברים אחרים, כולל חברים וקרובי משפחה. המסרונים בין השניים שופכים אור על מה שעשוי להיות המניע לרצח לכאורה.

''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל
''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל | צילום: חדשות 13

ביום שישי שעבר קבע בית משפט השלום בירושלים כי מלול, שסירב לבקשת המשטרה להישלח לאבחון פסיכיאטרי, יישלח למעצר. זאת, לאחר שמוקדם יותר בשירות בתי הסוהר סירבו לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים לא הסכים לאפשר לו להמשיך להתאשפז.

יום קודם לכן, האריך בית המשפט את מעצרו של מלול ב-11 ימים. החשד המיוחס לו, בין היתר, הוא "רצח באכזריות מיוחדת או התעללות". במהלך הדיון, סניגוריו של מלול, החשוד גם בשיבוש הליכי משפט, העבירו מכתב למשפחת מיכל סלה, ממשפחתו של החשוד ברצח.