פצוע בינוני מדקירה ברמה"ש; המשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד

כוחות גדולים, בהם שב"כ, מבצעים סריקות נרחבות בחיפוש אחר הדוקר. המשטרה פרסמה את תמונתו ומבקשת את עזרת הציבור באיתורו. לפי ההערכה, מדובר בצעיר הלוקה בנפשו ונחלש החשד כי הרקע לאומני

זמן צפייה: 01:50

משטרת ישראל ושב"כ מנהלים בשעה זו (רביעי) מצוד נרחב בכביש 4 ובאזור רמת השרון אחר אדם שדקר הבוקר ופצע באורח בינוני גבר בן 46, שככל הנראה היה במהלך ריצת בוקר, ברחוב אוסישקין ברמת השרון. צוותי מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. מביה"ח בילינסון נמסר כי הפצוע בהכרה, ומצבו מוגדר בינוני.

נסיבות האירוע בבדיקה וההערכה היא שהמעשה בוצע על ידי צעיר הלוקה בנפשו, על אף שקיים חשד כי הרקע לאומני. עומסי תנועה כבדים נרשמו בכביש 4 שנחסם לתנועה לזמן קצר.

עדת ראייה שהייתה בסמוך לזירת האירוע סיפרה כי "הוא רץ ופתאום מחבל בא ודקר אותו. אומרים שהוא פועל מאתר בנייה מאחד הבניינים, עכשיו מחפשים אותו ליד הבית שלי. כולם אומרים שהוא רץ לכיוון השדות אבל אני לא ראיתי אותו".

לעוד כתבות בחדשות 13 >> 

חשד לרצח בדלית אל-כרמל: בן 18 נדקר למוות

דוקר, נמלט - ונורה ע"י שוטרים: תיעוד פיגוע הדקירה בירושלים

"שיסף גרונה בסכין באורך 29 ס"מ: גבר הואשם ברצח שכנתו הקשישה

דניאל מקידיש, זירה רמת השרון
דניאל מקידיש, זירה רמת השרון

ד"ר רם שגיא, סגן מנהל בית החולים בילינסון, אמר: "אל בית החולים הגיע הבוקר פגוע דקירה מרמת השרון. הפצוע עבר הערכה בחדר הטראומה ועלה להמשך טיפול והשגחה ביחידת טיפול נמרץ כללית. הוא בהכרה ומוגדר במצב בינוני".

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על אירוע דקירה ברחוב אוסישקין ברמת השרון. מדיווח ראשוני עלה כי אזרח שעבר ברחוב נדקר על ידי חשוד שנמלט. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות אחריו. נסיבות האירוע נבדקות. כמו כן, פרסמה המשטרה תמונה של החשוד במעשה.

חובש רפואת חירום במד"א גיא גוטלנסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בהכרה מלאה שוכב ברחוב כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

זירת הדקירה ברמת השרון
זירת הדקירה ברמת השרון | צילום: צילום מד''א