המסרונים של אלירן מלול למיכל סלה מעידים על קנאה אובססיבית

חוקרי המשטרה גילו התכתבויות רבות בין הבעל החשוד ברצח אשתו, ומהן עולה "אובססיה", שלו כלפיה. בין היתר, מלול לא רצה שתהיה במחיצת גברים אחרים וקרובי משפחה

זמן צפייה: 01:21

חוקרי המשטרה גילו התכתבויות רבות בין אלירן מלול, לאשתו מיכל סלה, אותה הוא חשוד שרצח, ומהן עולה, לפי גורמים משפטיים, ״התנהגות אובססיבית וחולנית״ של הבעל כלפי אשתו – כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 13. מההתכתבויות עולה כי מלול לא רצה שסלה תהיה במחיצת גברים אחרים, כולל חברים וקרובי משפחה. המסרונים בין השניים שופכים אור על מה שעשוי להיות המניע לרצח לכאורה.

נוסף לכך, מלול הוחזר הערב למעצר לאחר שמוקדם יותר היום פונה לבית החולין הדסה עין כרם שבירושלים, לאחר שהתלונן על כאבים במקום שבו דקר את עצמו ופצע עצמו קשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

במשטרה חושדים: אלירן מלול היה תחת השפעת סמים כשרצח את אשתו

אחותה של מיכל סלה מבקשת סיוע מהציבור: "עזרו לפענח את הפאזל"

החשוד ברצח מיכל סלה במוצא סירב לעבור אבחון – ויישלח למעצר

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

ביום שישי, בית משפט השלום בירושלים קבע כי מלול, שסירב לבקשת המשטרה להישלח לאבחון פסיכיאטרי, יישלח למעצר. זאת, לאחר שמוקדם יותר בשירות בתי הסוהר סירבו לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים לא הסכים לאפשר לו להמשיך להתאשפז.

יום קודם לכן, האריך בית המשפט את מעצרו של מלול ב-11 ימים. החשד המיוחס לו, בין היתר, הוא "רצח באכזריות מיוחדת או התעללות". במהלך הדיון, סניגוריו של מלול, החשוד גם בשיבוש הליכי משפט, העבירו מכתב למשפחת מיכל סלה, ממשפחתו של החשוד ברצח.

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

ביום שבת ביקשה לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה, את עזרת הציבור באיתור מידע על הקשר בין השניים. במכתב שפרסמה כתבה: "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע, כצד שלישי, משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה".

"גם אם שמעת משהו מחברה של חברה, גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח", הפצירה בן עמי והוסיפה: "אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא - לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שורשי הרוע".