מקורב לאחת הנערות מפרשת הכדורגלנים: "היא לא מפסיקה לבכות"

בסביבתה של אחת משתי הקטינות מספרים כי היא במצב נפשי קשה בעקבות פרסום פרשת יחסי המין עם שחקני מכבי ת"א: "היא שברירית מאוד - כמעט לא אוכלת ולא ישנה בלילה. יש לה סיוטים קשים"

זמן צפייה: 04:16

פרשת הכדורגלנים והקטינותמקורבים לאחת משתי הנערות המעורבות בפרשת יחסי המין עם שחקני מכבי תל אביב, סיפרו היום (ראשון) לחדשות 13 כי הנערה שרויה במצב נפשי קשה. כזכור, הפרשה נחשפה לראשונה בחדשות 13.

"היא שברירית מאוד, כמעט לא אוכלת. היא לא מפסיקה לבכות, לא ישנה בלילה", סיפרו. "יש לה סיוטים ותחושה קשה של ניצול. אנשים לא יודעים את האמת, והאמת היא רק אחת - והיא ההפך הגמור ממה שמוצג על ידי הצד השני. מי שראה אותה יודע שאי אפשר לטעות לגבי גילה, היא נראית פחות מגילה. היא לא מצליחה להבין לאיזה עולם אכזר היא נכנסה".

עוד בחדשות 13:

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים הגיעו לחקירה במשטרה

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים החשודים הוצאו לחופשה

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נבדק אם שחקנים נוספים היו מעורבים

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

"מאז רצף הפרסומים היא חווה שיימינג בלתי נתפס ברשתות החברתיות", הוסיפו. "מסע מטורף של השמצות והודעות נאצה שלא נפסק. כל טלפון, כל הודעה, מקפיצה אותה. כל הודעה נכנסת גרועה יותר מקודמתה. כל הודעה גורמת לה להתכנס יותר בעצמה".

לפני זמן קצר הגיעה אחת הנערות למסור עדות במשטרה, אך השנייה - שכאמור מצויה במצב נפשי קשה - לא מסוגלת כעת לעמוד בתהליך. שני השחקנים הגיעו גם הם הערב להיחקר במשטרה. משפחתה של הנערה שכרה את עורך הדין הוותיק והמנוסה ששי גז שייצג אותם גם בהליך הפלילי ויילחם נגד השיימינג שנעשה לה ברשתות החברתיות.

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | צילום: שאטרסטוק

במקביל, מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ', הגיב לראשונה על הפרשה ואמר במסיבת עיתונאים כי "זה לא היה שבוע שקט. לעיתים יש תקופות שבהן יש בעיות. אנחנו מועדון כדורגל מקצועני, אנחנו רוצים לחשוב על כדורגל ועל העבודה שלנו. יש דברים שלא בשליטתנו, אנחנו מתכוננים למשחקים, עובדים קשה ורוצים לתת את הטוב ביותר שלנו בכל אימון ובכל משחק – ונמשיך לעשות את זה".

עו''ד ששי גז, פרקליטה של מרגלית צנעני מתוך תוכנית הבוקר עם אורליוגיא
עו''ד ששי גז, פרקליטה של מרגלית צנעני מתוך תוכנית הבוקר עם אורליוגיא | צילום: תוכנית הבוקר

בסוף השבוע הודיע מועדון הכדורגל כי שני הספורטאים הוצאו לחופשה "שתאפשר להם לטפל בנושאים שונים הקשורים לאירוע ולמועדון להתמקד, בין שאר הדברים, בכדורגל". עוד נכתב בהודעת הקבוצה כי "הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר. בהמשך לכתבות שפורסמו בשבוע האחרון, התמקדנו באיסוף מידע ובהתנהלות על פי הנהלים של הרשויות הרלבנטיות החוקרות את הנושא".