פרשת הכדורגלנים והקטינות: נבדק אם שחקנים נוספים היו מעורבים

כדורגלנים נוספים ממכבי תל אביב צפויים למסור עדות במשטרה בתחילת השבוע הבא. בנוסף נבדקת האפשרות שהשחקנים קיימו יחסי מין עם הקטינות בכמה הזדמנויות - ולא פעם אחת בלבד

זמן צפייה: 02:48

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה בודקת אם כדורגלנים נוספים היו מעורבים בפרשה שבה שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם קטניות – כך פורבם הערב (שישי). לאור זאת, שחקנים נוספים יבואו למסור עדות במשטרה בתחילת השבוע הבא. עוד בודקת המשטרה את האפשרות שהשחקנים קיימו יחסי מין עם הקטינות בכמה הזדמנויות - ולא רק פעם אחת.

שני השחקנים, כך מתברר, הכירו את שתי הנערות במסיבת יום הולדת של שחקן כדורגל אחר בתחילת חודש מאי. "יכול להיות, אני לא מעורב בזה", אמר אותו שחקן לחדשות 13. "לא הכרתי, לא שידכתי. זה שביום הולדת שלי יש מצב שראה אותן, או לא יודע אם הן היו, היו אצלי איזה 70 איש ביום ההולדת שלי ולא זוכר כלום".

עוד בחדשות 13:

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה פתחה בחקירה פלילית

אחיו של אחד הכדורגלנים מפרשת הקטינות: "זה בכלל לא היה"

פרשת הכדורגלנים והקטינות: "על בעלי מכבי ת"א להשעות השחקנים"

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | צילום: שאטרסטוק

בעמוד האינסטגרם שלו הוא פרסם תמונה לקראת המסיבה ואחת משתי הנערות הגיבה לו וכתבה "אהוב", אבל הוא מבחינתו אמר שההיכרות ביניהם היא רק באינסטגרם. "אלה דברים שהיו ביניהם, אני לא יודע מה קרה עם הילדות האלה. אני אישית אין לי אליהן כלום מעבר לאינסטגרם – מה קורה, מה נשמע וזהו".

ביום ראשון הכדור יעבור מהמגרש לחדר החקירות, לאחר שאתמול בערב הפכה הבדיקה של הפרשה לחקירה פלילית. הבנות כבר זומנו למתן עדות ומיד לאחר מכן השחקנים יתייצבו לחקירה, אבל כבר עכשיו ישנה מלחמת גרסאות בין הצדדים: השחקנים טוענים כי הבנות שיקרו לגבי גילן. אחת הבנות, לעומת זאת, אמרה באמצעות מקורבת אליה: "הם ידעו שאני תלמידת תיכון. הם ראו אותי במסיבת יום הולדת של חבר משותף ואז פנו אליי. הם משקרים. מעולם לא אמרנו שאנחנו בנות 18 וגם לא נשאלנו מה גילנו. אני מאוד פגועה. אני מבינה שנוצלתי". חוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז צפויים להחרים גם את הטלפונים הניידים של השחקנים כדי להבין מה באמת קרה בין הכדורגלנים והקטינות.