הירי בכביש 6: "עד שהממשלה לא תתערב - סכסוך המשפחות יימשך"

בעקבות התקריות האלימות שאירעו במסגרת סכסוך החמולות בלוד, גורמים המקורבים להתרחשויות אמרו לחדשות 13: "עד שאחד הצדדים לא יעזוב את העיר - זה לא ייגמר". המשטרה פשטה על מתחם אחת המשפחות

זמן צפייה: 00:52

גורמים המקורבים לסכסוך בין שתי המשפחות בלוד, שהוביל לשתי תקריות אלימות ביממה האחרונה, אמרו היום (שני) לחדשות 13: "עד שגורם ממשלתי לא יתערב בסכסוך הזה, ואחת המשפחות לא תעזוב את העיר כך שיתרחקו זו מזו - הסכסוך הזה לא ייגמר. נדרשת התערבות ממשלתית". במקביל, כוחות משטרה גדולים פשטו הערב על מתחם של אחת החמולות.

עוד בחדשות 13:

מפקד מחוז המרכז על הירי בכביש 6: "אירוע קשה – נפיק לקחים"

מול השוטרים – חיסול חשבונות בכביש 6: הרוג ופצוע אנוש מירי

חשד לרצח בלוד: גבר נורה למוות ברכב

מתחם אחת החמולות המעורבות באירועי האלימות בלוד
מתחם אחת החמולות המעורבות באירועי האלימות בלוד | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר הערב התייחס מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן לתקריות, בהערכת מצב שקיים. "מדובר בהסלמה של ממש באירועי הירי במגזר הערבי, אנחנו נפעל ככל שיידרש בכדי למצות את הדין עם אותם עבריינים אלימים פורעי חוק", אמר. "הוריתי על ביצוע תחקיר מבצעי מקיף לבחינת נסיבות האירוע". כמו כן הורה מ"מ המפכ"ל על תגבור כוחות ארציים באופן מידי.

במסגרת הסלמת הסכסוך, כזכור, נהרג מוקדם יותר היום נער בן 15, זקי אבו סעלוק, ואדם נוסף נפצע אנוש, כתוצאה מאש שנפתחה לעברם מרכב בכביש 6 לכיוון צפון סמוך למחלף נחשונים. זאת בזמן שליוותה אותם ניידת משטרה, תוך כדי תרגיל הטעיה שביצעו היורים.

אירוע ירי בכביש 6 שבו נפצעו שני גברים ליד מחלף נחשונים | צילום: דן אסולין

כתוצאה מהירי הידרדר רכבם לתעלה בצד הדרך. השניים פונו לבית החולים בילינסון כשהם מונשמים, שם נקבע מותו של אחד מהם. השניים, ממשפחת אבו סעלוק בלוד, עזבו את העיר אחרי מקרה הרצח של גבר בלוד, שאירע במהלך הלילה, וככל הנראה מדובר בהסלמה בסכסוך בין שתי המשפחות.