ראש העיר אור יהודה אחרי השלכת הרימון: "מדרבן לאכוף את החוק"

ליאת שוחט התייחסה בריאיון לחדשות 13 לזריקת רימון ההלם לעבר חצר ביתה: "יש בעבודת ראש העיר פיקוח על הבניה, עבירות בניה ועוד - כנראה שפגעתי למישהו בבטן הרכה". האבטחה סביבה תוגברה

זמן צפייה: 01:12

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, התייחסה הבוקר (שני) בריאיון לחדשות 13 להשלכת רימון ההלם לעבר הביתה אמש ולכך שבעקבות כך תוגברה סביבה האבטחה. "עברנו אירוע לא נעים, אבל מי שעשה את זה וניסה לאיים השיג בדיוק את ההיפך", סיפרה. "קמתי חזרה ונחושה ליום עבודה. זה רק מדרבן אותי להמשיך לפעול כדי לאכוף את החוק בעיר".

"יש בעבודת ראש העיר צדדים פחות נעימים, יש פיקוח על הבניה, עבירות בניה, השתלטות על שטחים ציבוריים, סגירת עסקים", הסבירה. "עשינו את הפעולות האלה בחודשים האחרונים ביתר שאת וכנראה שפגעתי למישהו בבטן הרכה שלו".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה
ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה | צילום: החדשות 13

עוד סיפרה שוחט כי לאחר הרימון נזרק לביתה, שבו גם שהו שתי בנותיה ובעלה, היא "ניסתה מהר מאוד לשנות את האווירה בבית. הגדולים מבינים לאן נכנסתי מהיום הראשון שלי בתפקיד, אבל הקטנה בת ה-5 הפכנו את זה לאירוע מצחיק ומשובב של חקירת משטרה. ניסיתי לשדר עסקים כרגיל, למרות שזה טלטל את הבית".

"עצוב, אבל זה חלק בלתי נפרד מהתפקיד שלנו כראשי ערים. אני לא ראש העיר הראשונה, ולצערי גם לא האחרונה שזה קורה לה", המשיכה שוחט. "הגיע הזמן שמישהו בממשלה יפעל למיגור האלימות כלפי ראשי ערים".

כאמור, אמש הושלך לעבר חצר ביתה של שוחט רימון הלם. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים ובאיסוף ממצאים במקום, לבירור נסיבות המקרה.