"שפך חומר דליק על בת זוגו": כתב אישום יוגש נגד תושב הקריות

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד תקף את הצעירה, בשנות ה-30 לחייה, במהלך ויכוח - וגרם לכוויות קשות בכל חלקי גופה. זאת, כמה ימים לאחר שילדה את בתם המשותפת. מחר הוא צפוי להיות מואשם

זמן צפייה: 01:10

כתב אישום יוגש מחר (שני) נגד תושב קריית אתא, החשוד ששפך חומר דליק על בת זוגו וגרם לכוויות קשות בכל חלקי גופה. ביום חמישי האחרון הוגשה הצהרת תובע, ומחר תוגש בקשה להארכת מעצרו.

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשבועיים, בעקבות פוסט שהעלתה בת הזוג, בשנות ה-30 לחייה, על כך שבן זוגה גרם לנזק בבית. מהחקירה עלה כי כמה ימים לאחר שילדה את בתם המשותפת וחזרה לביתם, החשוד תקף אותה במהלך ויכוח - ונמלט. הוא נעצר כעבור ימים אחדים באזור חיפה.

עוד בחדשות 13:

חקירת המשטרה תמה: עמית אלמוג יואשם ברצח חברתו מאיה ווישניאק

חשד: גבר דקר את אשתו במודיעין עילית וקפץ מהבניין; מצבם קשה

"התחפש להומלס ואסף מידע": בן 68 נאשם בהצתת מבני מועצות דתיות

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

אתמול נמצאה אישה בת 37 בדירה במודיעין עילית במצב קשה, לאחר שעל פי החשד נדקרה על ידי בעלה, כבן 40, מספר פעמים בכל חלקי גופה. על פי החשד, הגבר קפץ מחלון הבניין לאחר המעשה ונפצע קשה אף הוא.

בני הזוג, חוזרים בתשובה ממוצא רוסי, הגיעו לפני שנה לעיר וגרו בקומה שביעית של הבניין. שכניהם סיפרו כי לאחר שדקר את אשתו קפץ מהקומה השביעית, נפל בקומה השלישית ומשם המשיך בקפיצה. עוד סיפרו כי מדובר ב"זוג מופנם, שלא הרבה לדבר עם הדיירים הנוספים".

הבניין במודיעין עילית בו על פי החשד גבר דקר את אשתו וקפץ מהחלון
הבניין במודיעין עילית בו על פי החשד גבר דקר את אשתו וקפץ מהחלון | צילום: חדשות 13

צוות מד"א שהגיע למקום האירוע פינה את השניים לבית החולים שיבא שבתל השומר. האישה אותרה בחדר האמבטיה כשהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה, ופונתה במצב לא יציב. הגבר פונה עם פגיעה רב מערכתית כאשר הוא מורדם ומונשם.