"מישהו הרוויח 50 אלף": התיעוד שהפיל את "מלך הימורי המונדיאל"

הכדורגלן לשעבר שי סיבוני נעצר ב-2018 בחשד שניהל רשת הימורים מסועפת שגלגלה יותר מ-100 מיליון שקלים. הוא הורשע ונשלח לשנתיים מאסר. בסרטונים הבלעדיים ניתן לראות את המעשה שהביא להרשעתו

זמן צפייה: 02:36

חייו של הכדרוגלן לשעבר, שי סיבוני, המכונה גם "מלך הימורי המונדיאל", היו מלאים במכונית פרארי, שעוני יוקרה ותכשיטים. בקיץ 2018 הוא נעצר בחשד שניהל רשת הימורים מסועפת שפעלה בימי המונדיאל דרך הטלגרם, וגלגלה על פי החשד סכום שעולה על מאה מיליון שקלים.

הערב (שבת) נחשף בחדשות 13 התיעוד שחשף את רשת ההימורים שלו, והביא להרשעתו ולבסוף לשליחתו לשנתיים מאסר בפועל. "לפני יומיים מישהו הרוויח 50 אלף שקל", אמר סיבוני לסוכן הסמוי בתיעוד.

הרשת שהפעיל סיבוני ניהלה את השלוחה הישראלית של אתרי הימורים בין-לאומיים. במקום תחנות טוטו מוסדרות, היו בלדרים שמקבלים כסף מזומן או בהעברות סודיות ומשקיעים אותו בהימורי ספורט. הרשת הזו, שפעלה באמצעות שני אתרי אינטרנט שיושבים בשרתים בחו"ל, גלגלה על פי הערכת המדינה והכניסה לסוכנים שבשטח מיליונים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החשד לרצח הצעיר בראשון לציון: נעצרו 8 חשודים במעורבות במקרה

אלפי לבנונים מפגינים מול הפרלמנט בביירות: "אתם רוצחים"

רוסיה, סין ואיראן: המודיעין האמריקני מזהיר מהתערבות בבחירות

התיעוד שהפיל את ''מלך הימורי המונדיאל''
התיעוד שהפיל את ''מלך הימורי המונדיאל'' | צילום: חדשות 13

החוק בישראל אוסר על הימורים באתרים זרים - כרטיסי האשראי הישראלים חסומים מלבצע הפקדות ולכן הומצאה דרך עוקפת ואסורה. אחרי ההרשמה לאתר מציעים בצ'ט בעברית למהמרים להעביר כסף בביטקוין או לפגוש סוכן פיזית, להעביר לו מזומן והוא דואג להפקיד את הכסף בחשבון באתר ההימורים.

בעקבות תלונה של המועצה להסדר ההימורים בספורט פתח משרד ויצמן יער בחקירה וחשף רשת ארצית של סוכנים. בפסגת הרשת עמד סיבוני, שעם תפיסתו הוחרמו אופנוע ים, שעוני רולקס ומותגים אחרים, מכונית פרארי, תכשיטים, ערמות של שטרות וגם מטבעות דיגיטליים, ביטקוין ואתריום. כאמור, בעקבות הסדר הטיעון שעליו חתם יישלח סיבוני לשנתיים בכלא. את הרכוש הרב שהוחרם הוא יוכל לפדות תמורת סכום של כ-2.5 מיליון שקלים.