מעצרם של ארבעת האחים החשודים בחטיפת אחותם בנצרת הוארך בשבוע

ארבעת האחים, תושבי סכנין, טענו בדיון בבית המשפט כי הם לקחו אותה לבקשתה וכי לא מדובר בחטיפה. עוד טענו כי הסיעו אותה לסכנין במטרה לפגוש את הוריה. כל החשודים מכחישים את הטענות

זמן צפייה: 02:14

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (רביעי) את מעצרם של ארבעת האחים החשודים בחטיפת אחותם ממעון לנשים מוכות בו שוהה בשבעה ימים. ארבעת האחים, תושבי סכנין, חשודים בסעיפי סחיטה, איומים וחטיפה. כלל החשודים מכחישים את הטענות. שניים מהחשודים נמצאים כעת בבידוד.

כאמור, במהלך דיון שהתקיים בהארכת מעצרם, טענו האחים כי אחותם יצאה לטיול יחד על שתי חברותיה מחוץ למעון שבנצרת, כאשר בשלב היא ביקשה מהם לקחת אותה לרכבם, וכי חברותיה שהיו עדות לכך חשבו שמדובר בחטיפה ולכן זימנו את כוחות המשטרה. כמו כן, טענו האחים כי הסיעו את אחותם לסכנין למטרת מפגש עם הוריה, אך המשטרה מנעה זאת. כזכור, באחד משני הרכבים של האחים נמצאו רובי איירסופט.

נשק איירסופט שנתפס בידי המשטרה במרדף
נשק איירסופט שנתפס בידי המשטרה במרדף | צילום: דוברות המשטרה

מפרטים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי מדובר בצעירה גרושה בת 26 שסבלה מאלימות בתוך המשפחה במשך זמן רב, זאת עקב התעקשותה להתגרש. כמו כן, עוד עולה מהפרטים כי בני משפחתה היכו אותה והיא אף התלוננה נגד אחד האחים במשטרה לפני כחודש, ובתגובה המשטרה שלחה אותה למעון לנשים מוכות. בנוסף, לאחד האחים יש עבר פלילי.

עו"ד סעיד חדאד, המייצג את אחד החשודים, אמר כי "מרשי סבור כי הפרשנות של האירועים לפי גרסתן של המעורבות אינה דומה למה שהיה בפועל. הוא לא מסר את גרסתו מדוע הגיע לזירה. האירוע קיבל נפח גדול יותר עקב התקשורת והקפצת המסוק".