החשוד בתקיפת עיתונאי "ישראל היום" - הורשע בהריגת צעיר ב-2011

יום לפני שנעצר בחשד שתקף את דניאל סיריוטי, מיכאל בן שושן מקריית אתא הורשע בהריגת הצעיר מתן אדלשטיין, אותו דקר מחוץ לביתו. ביהמ"ש השלום בקריות האריך את מעצרו ביום אחד

זמן צפייה: 01:29

מיכאל בן שושן בן 26 מקריית אתא, שנעצר הלילה (חמישי) בחשד שתקף את עיתונאי "ישראל היום" דניאל סיריוטי, הורשע אתמול (רביעי) בהריגתו של הצעיר מתן אדלשטיין מקריית אתא בשנת 2011 במסגרת הסדר טיעון, לאחר שדקר אותו מחוץ לביתו.

כאמור, הצעיר נעצר בחשד שתקף את סיריוטי, בזמן שהאחרון סיקר אירוע חדשותי בעיר. בית משפט השלום בקריות האריך את מעצרו ביום אחד.

"אני מקווה שיתר התוקפים ייעצרו גם הם בהמשך", אמר סיריוטי בהתייחס למעצר. "אני רוצה להודות למשטרת ישראל על הפעילות האינטנסיבית והחקירה המהירה, תודה רבה גם לחברים שלי בתקשורת ולכל מי שעזר".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-law-20191031-0900' autoplay='0' credit='' desc='דניאל סיריוטי' kid='1_08wvdagn' duration='48'']

עוד בחדשות 13:

הלוחמים מתקרבים והמסוקים תוקפים: תיעוד חיסול מנהיג דאע"ש

ביהמ"ש אישר: ניתן לערוך חיפוש בניידים של יועצי נתניהו

דקה אחר דקה: הרגעים שלאחר הרצח בחניון ברמלה • תיעוד בלעדי

דניאל סיריוטי
דניאל סיריוטי | צילום: חדשות 13

התקרית אירעה לאחר שקבוצת צעירים הבחינה בתג העיתונות ברכבו, והחלה לתקוף אותו באגרופים ובדקירות סכין. כתוצאה מכך שלוש משיניו נשברו, והוא סבל מחתכים בראש ודקירה באחת האצבעות. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו מתחנת זבולון אל בית החולים רמב"ם שבחיפה.

"הם לא אהבו את זה שאני עיתונאי", סיפר סיריוטי, "הם לא אהבו את זה שביקשתי מהם שייתנו לי לנסוע ולא יחסמו אותי עם האופניים שלהם". סיריוטי המשיך לתאר את הרגעים המפחדים, ופירט: "חטפתי אגרופים בפרצוף ועפו לי כמה שיניים. כשהגנתי על אזור הבטן - נדקרתי באצבעות".

המשטרה עצרה צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב העיר, בחשד שתקף את העיתונאי דניאל סיריוטי בזמן שסיקר אירוע חדשותי בצפון. מעצרו של החשוד הוארך ביום אחד