החשוד ברצח בי-ם נעצר לפני כחודש בחשד למעשים מגונים בקטינה

בן ה-30, החשוד כי דקר למוות את הבכיר במשמר בתי המשפט עמוס סער בשכונת הר חומה, ביצע על פי החשד את המעשה לאחרונה, והתיק נמצא עדיין בחקירה; מוקדם יותר הוארך מעצרו ב-11 ימים

זמן צפייה: 02:03

בן ה-30 החשוד ברצח בכיר משמר בית המשפט, עמוס סער, נעצר לפני חודש בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינה. התיק בעניינו עדיין נמצא בחקירה.

מוקדם יותר היום (חמישי) קבע בית משפט השלום בירושלים קבע כי בן ה-30 יישאר במעצר. מעצרו של החשוד השני בתיק, גבר כבן 50, הוארך בחמישה ימים.

עו"ד אריאל הרמן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח: "החשוד מעורער בנפשו. הדבר עולה מרקע פסיכיאטרי, מעדויות של רעיית המנוח ובנה ומרקע הסכסוך בינו ובין המנוח. לפיכך ביקשתי בדיקה פסיכיאטרית, שהיא פעולת חקירה חיונית. גם ביקשתי שיתאפשר לסנגוריה לשלוח פסיכיאטר מטעמה לבדוק אותו. הבדיקות לא פוגעות בחקירה. הן מסייעות לה. בית המשפט נעתר לבקשה לבדוק את החשוד מטעם הפסיכיאטר המחוזי ודחה את הבקשה לבדיקה מטעמנו. על כך יש מקום להגיש ערר".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הוארך ב-11 יום מעצרו של החשוד ברצח הבכיר במשמר בית המשפט

אשת הבכיר במשמר בתי המשפט שנדקר למוות: "השכן שם אותנו כמטרה"

חשד לרצח בי-ם: בכיר במשמר בתי המשפט נדקר למוות; נעצר חשוד

Jqbypx
כוחות הצלה ובטחון בזירה בה אדם נפצע עם סימני חבלה על גופו בירושלים | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, אורלי סער, אלמנתו של עמוס, סיפרה לחדשות 3 כי "עמוס היה אדם של שלום - הוא דן כל אדם לכף זכות, ופשוט נפל קורבן לשכן שהטריד אותנו". על השכן, שנעצר בחשד לרציחתו של סער, אמרה: "הוא הרס לנו את המשפחה".

"השכן היה דופק חזק בדלת ואיים על החיים של כולנו, שישרוף לנו את הבית", שחזרה רעייתו של סער. "לפני שלושה ימים הוא איים על החיים של עמוס, אמר לו שירצח אותו ושיגרום לו שהוא ימות. עמוס אמר לו 'אני מבקש ממך ללכת'. לי עמוס אמר: 'אורלי, הוא חולה נפש, היה לו רחמים עליו'".