חשד לרצח ביפו: צעיר בן 20 נורה למוות - נער נוסף נפצע אנוש

כוחות משטרה הוזעקו לרחוב המחרוזת בעיר בעקבות דיווח על ירי במקום. שני הפצועים פונו לבית החולים וולפסון, ושם נקבע מותו של אחד מהם, פריד חלאף אבו סיף. הרקע לתקרית בבדיקה

זמן צפייה: 01:38

פריד חלאף אבו סיף, צעיר בן 20, נהרג היום (שלישי) כתוצאה מירי ברחוב המחרוזת ביפו. נער נוסף נפצע אנוש באירוע. השניים פונו לבית החולים וולפסון, ושם נקבע מותו של ההרוג. בהמשך, הנער הועבר לבית החולים איכילוב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

קרובת משפחה של הנער שנפצע אנוש סיפרה כי "החזקתי לו את היד וראיתי שהוא עדיין חי". היא הביעה את מורת רוחה ותהתה: "איפה המשטרה ומג"ב? רק באים לכאן בשביל הסמים? שיחפשו את הרוצחים. זה מאפיה".

פריד חלאף אבו סיף, נורה למוות ביפו
פריד חלאף אבו סיף, נורה למוות ביפו | צילום: חדשות 13

עוד בחדשות 13:

בכיר בחמאס: "יש לפוצץ את פרויקט הסיפוח ולפתוח באינתיפאדה"

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערה השנייה הגיעה למשטרה לתת עדות

ישראל חתמה על הסכם עם חברת "מודרנה" לאספקת חיסון לקורונה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2020616325' autoplay='0' credit='' desc='קרובת משפחה של הנער שנפגע אנוש' kid='1_bhmohbut' duration='89']

זירת אירוע הירי ביפו
זירת אירוע הירי ביפו | צילום: חדשות 13

מפקד תחנת משטרת, יפו סנ"צ איציק כהן, הגיע לזירת האירוע וסיפר כי "כוחות גדולים שהגיעו למקום איתרו זירה עם כתמי דם. על פי דיווח מד"א, פונו שלושה פצועים מהמקום - שניים במצב קשה, כאשר לצערנו אחד מהם מת. חקירת האירוע החמור הזה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א".

זירת אירוע הירי ביפו
זירת אירוע הירי ביפו | צילום: חדשות 13

בתחילת השבוע נפצע קשה גבר בשנות ה-60 לחייו נפצע קשה באירוע ירי ברחוב העצמאות בעיר. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא במצב לא יציב עם פציעות בפלג גופו העליון. נבדק אם מדובר בנקמה על רצח אחר.

פרמדיקים של מגן דוד יאיר אביסרה ונועה גילדין סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40, שוכב בהכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותו בדחיפות לבית החולים שמצבו קשה ולא יציב".