מקורבת ליורם חכם: "הדמות המשפטית לכלכה עליו - והוא נורא כעס"

פרשת רצח פרקליט הצמרת ממשיכה להסתבך: המקורבת לעורך דינו של העבריין אסי אבוטבול סיפרה בחקירתה במשטרה על הדמות המשפטית שאליה פנה חכם זמן קצר לפני חיסולו: "היא עשתה משהו שלא עושים"

זמן צפייה: 03:54

פרשת רצח עורך הדין יורם חכם ממשיכה להסתבך: לאחר חשיפת חדשות 13 אמש (שישי), לפיה, לפני שנרצח, פרקליט הצמרת פנה לדמות משפטית והאשים אותה כי היא מפנה את משפחת אבוטבול נגדו, הערב פורסמו תמלילי חקירה של מקורבת מאוד לחכם. לדבריה, חכם "הלך לביקור בכלא ויצא משם המום - הדמות המשפטית 'לכלכה' עליו והוא נורא כעס עליה - היא עשתה משהו שלא עושים".

עוד עולה מחקירת מקורבתו של חכם כי "משפחת אבוטבול לא רצתה לשמוע" מהדמות המשפטית - "הם לא רצו אותה בתמונה". המקורבת סיפרה שיורם אמר לה "שהוא מרגיש חוסר נעימות מהדמות המשפטית, מפני שהוא לא יודע איך להסביר לה את הרגשת המשפחה שהוא מייצג".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

דקה אחר דקה: כך חוסל פרקליטו של העבריין אסי אבוטבול

צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

בעקבות תחקיר חדשות 13: גבר חרדי שצייץ נגד ברלנד טוען שהותקף

עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול
עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול | צילום: חדשות 13

אתמול נחשפו לראשון בתוכנית "שישי עם אילה חסון" ההקלטות, התיעוד והצילומים, שבהם מקופל הסיפור של מערכת היחסים המורכבת והבעייתית בין פרקליטי עולם הפשע והלקוחות שלהם. הסכסוך של עורך הדין חכם עם אסי אבוטבול ואחיו פרנסואה המנוח, החל כמה חודשים לפני חיסולו. האחים זעמו על פרקליט הצמרת, לאחר שגילו כי בחר לוותר על עדות משמעותית בתיק של אסי, מסיבות אישיות ולא ענייניות.

הרצח של עו"ד חכם השאיר את אבוטבול בלי ייצוג בבית המשפט, ובהאזנת הסתר הבלעדית בין אסי לאחיו, ניתן לשמוע את אסי מוטרד. השניים מעלים כמה שמות של עורכי דין מהגדולים ביותר, ביניהם רונאל פישר. אסי מעוניין בפישר, שנתפס על ידי המשפחה כבעל השפעה במשטרה, אך מבין כי יהיה קשה לגייס אותו בעקבות השמועות על הקשר שלו לרצח חכם.