"אין לי יד בדבר": הורשע בתקיפת צעירה בת"א - ומבקש משפט חוזר

עידן אנורי, שהורשע ב-2013 בכך שתקף בשדרות ח"ן אישה שעבדה עמו והשחית את פניה, טוען כי הורשע ללא ממצאים פיזיים וכי קיבל ייצוג כושל. "בדיקת פוליגרף מלפני שבועיים תומכת בחפותי"

זמן צפייה: 01:10

התקיפה בשדרות ח"ן: עידן אנורי שהורשע ב-2013 בכך שתקף באכזריות צעירה שעבדה עמו והשחית את פניה בשדרות ח"ן בתל אביב בשנת 2011, הגיש הבוקר (שני) בקשה למשפט חוזר, בטענה כי קיבל ייצוג כושל בבית המשפט.

אנורי, שנמצא בכלא כבר תשע שנים על התקיפה האכזרית, טוען כי לאורך כל המשפט לא נמצאה אפילו ראייה אחת שקושרת אותו לתקיפה האכזרית, והוא הורשע רק על פי ראיות נסיבתיות. עורך דינו זיו קדוש, מסר: "למרשי אין כל יד בתקיפה הנוראית והמצערת של המתלוננת. בדיקת פוליגרף שנערכה לו לפני שבועיים תומכת בטענת חפותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עדותה של הנדקרת בשדרות ח"ן: "הוא דקר אותי מסודר – אחד בגב ואחד בבטן"

עדות המותקפת בשדרות ח"ן: "נחנקתי מרוב דם"

תקיפת הצעירה בת"א: "החליט לנקום על פיטוריו – וחתך את פניה ולשונה בסכין"

עידן אנורי, התוקף משדרות ח''ן
עידן אנורי, התוקף משדרות ח''ן | צילום: חדשות 13 (ארכיון)

נוסף לגזר הדין, ב-2013, קבעה השופטת דפנה אבניאלי מבית המשפט המחוזי בתל אביב שאנורי יפצה את המתלוננת ב-150 אלף שקלים. "כתוצאה ממעשיו נפגעה תחושת הביטחון של המתלוננת, ושל הציבור ככלל, להלך ברחוב בלי לחשוש מתקיפה אלימה", הוסיפה השופטת. "הנאשם הוא אדם קר רוח, מתוחכם ומסוכן, אשר שיקר במצח נחושה בעדותו בבית המשפט. במעשיו, פגע הנאשם בערך שלמות הגוף כאשר תקף את המתלוננת בצורה אכזרית והביא לפציעתה האנושה".

האירוע התרחש כאמור ב-2011, לאחר שאנורי האשים את המתלוננת בכך שפיטרו אותו מעבודתו בעמותת "לחופש נולד" ואף איים עליה לעיני עובדים אחרים. בפברואר 2011 התנפל עליה בעת שהלכה ברחוב, דקר אותה בבטנה וחתך את פניה. "הנאשם תכנן את צעדיו בערמומיות רבה והמתין לשעת כושר מתאימה כדי לפגוע במתלוננת ולגרום לה חבלות גופניות חמורות". למתלוננת נגרמו נזקים גופניים ונפשיים קשים.

"חייה השתנו מן הקצה אל הקצה לאחר התקיפה. המתלוננת מאובחנת כסובלת מהפרעה פוסט טראומטית כרונית ומדיכאון, כתוצאה ממעשיו של הנאשם", פירטו השופטים. "היא מתמודדת עם התקפי חרדה קשים ונעזרת בטיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי, המיטיב מצבה באופן מוגבל וחלקי".

"היא אחוזת פחדים, חרדות ואף מחשבות אובדניות", הוסיפו שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב. "היא איבדה את האמון בזולתה ואינה יודעת כיצד תמשיך את חייה. מדובר בצלקות נפשיות אותן תישא המתלוננת כל ימיה, והיא רק בשנות העשרים לחייה, כל זאת לצד הפגיעות הגופניות עמן היא מתמודדת מדי יום ביומו".