תיעוד: כך נתפס "על חם" הכייס הסדרתי של בתי החולים

מאג'ד מיעארי שדד כסף ממאושפזים במשך שנים בבתי"ח ברחבי הארץ. במבצע משטרתי נלכד החשוד כשהוא מנסה לגנוב שטרות מסומנים שהשאירה המשטרה בביה"ח פורייה. "ניצל אנשים ברגעים הקשים שלהם"

זמן צפייה: 02:05

במשך שנים עסק לכאורה מאג'ד מיעארי, בן 41 מהמועצה המקומית שעב שבצפון הארץ, בכיוס וגניבה ממאושפזים בשורת בתי חולים. עד כדי כך שהצליח להפוך ליעד מרכזי של קציני ביטחון בכל בתי החולים בהם גנב. בתיעוד נראה המבצע שהביא היום (ראשון) ללכידתו, מבצע שיעמוד במרכזו של כתב אישום חמור.

גרשון ז'ידובסקי, קצין הביטחון של בית החולים פוריה, וידא לאחר שהגיעו לז'ידובסקי שלוש תלונות רצופות על גניבות עם עמיתיו בבתי חולים אחרים, כי האיש שתועד במצלמות האבטחה הוא אכן מיעארי. בתוך כך הניח שטרות מסומנים על אחת ממיטות החולים כפיתיון, והתחפש לחולה המרותק לכיסא גלגלים. מיעארי בלע את הפיתיון ונעצר על ידי המשטרה שחיכתה לו בנקודה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גיברלטר דחתה את בקשת ארה"ב לעיקול המכלית האיראנית "גרייס 1"

"השליט הבלעדי בארגון": מעצרו של מייסד טלגראס הוארך ב-12 ימים

משפחת המטיילת הישראלית נגד הטכניון: "האחריות מוטלת עליהם"

מיעארי בתיעוד מצלמות האבטחה
מיעארי בתיעוד מצלמות האבטחה | צילום: חדשות 13
מתוך מבצע לכידתו של מיעארי
מתוך מבצע לכידתו של מיעארי | צילום: חדשות 13

"אנחנו מדברים על עבריין נאלח שמנצל את האנשים ברגעים הכי קשים שלהם", מסר סנ"צ אלי סלוק, מפקד תחנת טבריה. "הוא הגיע לבית חולים ופשוט גונב כל מה שהוא רק יכול".

"גניבה סדרתית מחולים ומאושפזים היא עבירה חמורה, נדרוש מאסר ממושך", מסר לחדשות 13 בכיר בפרקליטות. השאלה אם זה ירתיע את מיעארי מלשוב ולחזור לגניבות כאלה, אחרי המאסר הממושך שצפוי לו.