ניצול שואה הוכה באכזריות: "הרביץ לי עם שרשרת ברזל בגב"

משה שפינר בן ה-83 טייל עם כלבו בגינה בחיפה. אדם נוסף שהגיע למקום טען שהכלב של הקשיש תקף את כלבו, והחל להכותו. "הכה אותי בפנים, נפלתי על הרצפה". נגד התוקף הוגש כתב אישום

זמן צפייה: 01:47

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד צעיר בן 31, תושב חיפה, בגין אלימות קשה שהפעיל כלפי משה שפינר, ניצול שואה בן 83 המתגור בחיפה. כאמור, שפינר הוכה באכזריות בעודו מטייל עם כלבו בגן הציבורי בחיפה. הוא נחבל בראשו ונאלץ לעבור תפירה בעינו הימנית, נותר עם מכות יבשות בידיים, בבטן וברגליים. "בזמן שישבתי, הוא בא אליי בהליכה מהירה ואז הרביץ לי עם השרשרת בגב, ועם הידיים הוא ניסה להכניס לי מכות בפנים", תיאר שפינר.

על פי כתב האישום, הנאשם יצא גם הוא עם כלבו לגן הזיכרון בחיפה, שם הוא פגש את ניצול השואה. התוקף זעם על כלבו של שפינר, שלטענתו תקף את הכלב שלו. הצעיר הכועס נע במהירות לכיוונו של שפינר והחל להכות אותו באמצעות שרשרת ברזל שהייתה בידו. התוקף היכה את שפינר מספר פעמים בראשו, בידיו ובבטנו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו ורעייתו יטוסו במטוס פרטי לארה"ב – בנפרד משאר המשלחת

אישה כבת 30 נורתה למוות ברהט – המשטרה פתחה בחקירה

"חלק מהחולים מעל 60 לא מחברים למכונות לב-ריאה בגלל המחסור"

משה שפינר בן ה-83 שהוכה בידי צעיר בגן בחיפה
ניצול השואה משה שפינר בן ה-83 שהוכה בידי צעיר בגן בחיפה | צילום: חדשות 13

עוברי אורח הצליחו להבריח את התוקף, אך תוך זמן קצר הוא חזר שוב לגן על מנת להמשיך ולהכות את הקורבן. "הם היו שלושה בחורים במרחק של 200 מטרים" אמר שפינר, והוסיף: "כשראו אותי נופל על הרצפה כתוצאה מהמכות, הם באו לעזרתי", אמר שפינר והוסיף: "אחד מהם אמר 'תזמין אמבולנס' כי ירד הרבה דם".

גורמים במשטרה ובפרקליטות מסרו היום לחדשות 13 כי יבקשו מבית המשפט להחמיר בעונשו של התוקף. היום נותח שפינר בגבו ונעזר כעת בבני משפחתו כדיי לעבור תהליך שיקומי ארוך.