האונס באילת: המשטרה תגיש הצהרות תובע נגד שני החשודים הבגירים

לאחר שהוגשו כבר שש הצהרות תובע, גם שני הגברים יואשמו ככל הנראה במעורבות באונס הנערה בת ה-16 במלון הים האדום. המשטרה תבקש להאריך את מעצר החשודים ביום נוסף

אחד החשודים בפרשת האונס באילת
אחד החשודים בפרשת האונס באילת | צילום: חדשות 13

המשטרה תגיש היום (שלישי) הצהרות תובע נגד שני החשודים הבגירים בפרשת האונס הקבוצתי באילת, ובקשה נוספת להארכת מעצרם של שניהם עד מחר. כזכור, לפני יומיים הגישה המשטרה הצהרת תובע נגד בגיר וחמישה מהקטינים החשודים בפרשת האונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון הים האדום באילת.

למרות החשדות המיוחסים להם, בית המשפט החליט ביום ראשון לשחרר שישה מהחשודים למעצר בית, אך המשטרה ערערה על ההחלטה ואתמול התקיים דיון נוסף בבית המשפט המחוזי, שם הוחלט להשאיר שלושה מהחשודים בפרשת האונס, בהם בגיר אחד ושני קטינים, במעצר עד יום רביעי.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ברקע פתיחת הלימודים: שיא שלילי במספר הנדבקים בקורונה בישראל

הקישוטים שהכינה המורה מרמלה לתלמידיה – שעות לפני שנהרגה מירי

בקפסולות, בזום – ובצהרונים: המדריך המלא לפתיחת הלימודים

אחד החשודים בפרשת האונס באילת
אחד החשודים בפרשת האונס באילת | צילום: חדשות 13

נער נוסף החשוד באי מניעת פשע שוחרר למעצר בית, לאחר שערעור המשטרה בעניינו לא התקבל. ביום רביעי צפויים כתבי אישום בפרשה. ביום חמישי הודיעה המשטרה כי פוענחה הפרשה וכי החוקרים הצליחו להגיע לכלל החשודים. 17 מעורבים אותרו, מתוכם נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. עדותה של הנערה נתמכת בראיות ומוגדרת מהימנה וחזקה.

באותו היום, החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת הכחיש את המיוחס לו, ובדברים שאמר לכלי התקשורת בעת הארכת מעצרו טען כי "לא היה ולא נברא", והוסיף: "אגיב באופן מסודר". עוד עלה מהחקירה כי אחד החשודים הבגירים הודה שצילם את המתרחש.