רצח אסתי אהרונוביץ': הבעל החשוד חזר להכרה; עשוי להיחקר בקרוב

פרופ' גיורא פרי, שמתקשר באופן מלא, ישוחרר בזמן הקרוב מבית החולים שבו היה מאושפז, לאחר שהתהפך עם רכבו לאחר הרצח. אתמול החשוד לא נכח בדיון בבית המשפט, שהאריך את מעצרו בארבעה ימים

זמן צפייה: 05:27

לכל אישה יש שם: פרופ' גיורא פרי, בן ה-67, שחשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', שב הבוקר (שלישי) להכרה ומתקשר באופן מלא, לאחר שאושפז במצב בינוני בבית החולים סורוקה בבאר שבע. זאת משום שהתהפך עם רכבו אחרי הרצח מוקדם יותר השבוע.

אתמול בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של פרי. הדיון נערך בהיעדרו, בעקבות אשפוזו בבית החולים. במקביל נערכה בית העלמין בחבל שלום הלוויתה של אהרונוביץ', בת ה-70 אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"אהובה ומלאת חיים": אסתי אהרונוביץ נרצחה לפי החשד ע"י בעלה

החשוד ברצח אשתו בדרום: פרופ' גיורא פרי; מעצרו הוארך ב-4 ימים

החשד לרצח האישה בדרום: הבעל - רופא שהתנדב בצלב האדום

גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

כזכור, שלשום נמצאה גופתה של המנוחה כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשפרי לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחיפשה את הבעל, המחזיק ברישיון לנשק. הוא אותר ברכבו עם הנשק והכדורים, ועל פי הערכה תכנן לשים קץ לחייו.

בריאיון לתוכנית "שש-אמנון לוי", נירית, גרושתו של החשוד ברצח שהייתה נשואה לו במשך 13 שנים, סיפרה: "הופתעתי מאוד. עד עכשיו הגוף שלי משקשק. הוא רופא, וכל חייו הוא הציל אנשים - אבל יש בו צד שבאמת בעייתי". עוד הוסיפה כי "היו לי איתו כל מיני התנסויות שלא הגיעו למצבים כאלה, תודה לאל. הוא לא היה אלים כלפיי, אבל היו צעקות. כשאני רציתי לעזוב אותו, הוא לא שמח - בלשון המעטה".

אסתי אהרונוביץ וגיורא פרי החשוד ברציחתה
אסתי אהרונוביץ וגיורא פרי החשוד ברציחתה | צילום: חדשות 13

"הוא הטריד אותי בטלפון, וכתב אימיילים לחברים שלי. הוא עקב אחריי, והשתולל ליד הבית שלי בקליפורניה שבארצות הברית", סיפרה נירית. "הוא היה נוסע עם הרכב שלו פה ברחוב הלוך ושוב - עד שלא הזמנתי משטרה, לא נרגעו הרוחות", הוסיפה. לשאלה האם פחדה ממנו, השיבה: "כן. בזמן שהתגרשנו, בהחלט כן".