"חובות כספיים ותואר מזויף": העבר המפוקפק של החשוד ברצח אשתו

מעסיקו לשעבר של גיורא פרי סיפר לחדשות 13 על ההלוואה שביקש ממנו הרופא - ונעלם, ועל החשד כי הציג עצמו כפרופסור שלא כדין. גרושתו: "הוא שם לעצמו איזה טייטל שהוא רוצה"

זמן צפייה: 03:40

הרצח בתלמי אליהו: חוקרי ימ"ר נגב ממשיכים בחקירת מקרה הרצח של אסתי אהרונוביץ', ובתוך כך מתגלים פרטים חדשים אודות בעלה - גיורא פרי, החשוד כי ירה בה למוות.

פרי, כך סיפר א' מעסיקו לשעבר, אהב מאוד כסף. "מדי פעם הוא היה פתאום נזכר שהוא צריך הלוואה של כסף מהחברה", אמר א' לחדשות 13. לדבריו, פרי ביקש ממנו מקדמה על סך 50 אלף שקלים, אבל למחרת בבוקר נעלם ולא שב לעבודה. "יום אחד הוא פשוט קם ונעלם, ואז הבנו שהבן אדם לא יציב בעליל" הוסיף. "גם זה שהוא היה בורח כל פעם לחו"ל ממקום למקום - הבנתי שבעצם הוא לא סתם הולך לחפש הרפתקאות".

עוד בחדשות 13:

הבעל החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו טען בחקירתו: "לא זוכר כלום"

רצח אסתי אהרונוביץ': הבעל החשוד חזר להכרה; עשוי להיחקר בקרוב

החשוד ברצח אשתו בדרום: פרופ' גיורא פרי; מעצרו הוארך ב-4 ימים

גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

כשהמעסיק לשעבר הבין שפרי לקח את הכסף ונעלם, הוא יצר קשר עם נירית, גרושתו של פרי, שבשיחה עם חדשות 13 אישרה את דבריו. "זו הייתה הפעם היחידה שמישהו האמין לי שהוא בעייתי", הוסיפה.

שנה וחצי לאחר מכן, גילה א' שפרי חזר לארץ ואף חזר לעבוד במקצוע – אלא שהפעם הוא כבר הציג עצמו כפרופסור. מתוך תחושת אחריות למטופלים, שלח א' באפריל 2014 מכתב למשרד הבריאות - שתוכנו נחשף לראשונה היום (שלישי) בחדשות 13. "הרופא הנ"ל עבד במרפאתי לפני כשנה וחצי" כתב. "לאחר מספר חודשי עבודה נעלם בוקר אחד וכנראה טס לחו"ל – כנראה על רקע בעיות עם רשויות המס בישראל ובחו"ל. לאחרונה נודע לי כי שב לארץ וקיבלתי מכתב של מטופל שלו, ובו מופיעה חותמת של הרופא עם ציון התואר פרופסור. למיטב ידיעתי הרופא אינו פרופסור לרפואה בארץ או בחו"ל".

פרופ' גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
פרופ' גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

גם גרושתו של פרי אישרה כי למיטב ידיעתה בעלה לשעבר מעולם לא קיבל את התואר פרופסור, והצהירה: "הוא שם לעצמו איזה טייטל שהוא רוצה. הוא לא היה פרופסור, הוא לא עבד עשר שנים אצל האינדיאנים, הוא לא היה במלחמת קמבודיה, הוא לא היה מנהל רפואי בשמורות אינדיאניות. הוא היה רופא".

עו"ד ציקי פלדמן המייצגת את פרי התייחסה לדברין: "אין לנו שום ביסוס לשום דבר, זה רק השמצות שעולות עכשיו כלאחר יד. האיש לפי מה שאני יודעת הוא אדם משכמו ומעלה. כל החברים והסביבה הקרובה מדברים רק טוב עליו ואני חושבת שכך זה צריך להישאר עד שהוא יוכל להתגונן".