עוקץ הכדורגלנים: תושב עכו מואשם שהתחזה לשחקנים וגנב מהם כסף

זיו ברמי, בן 25, מואשם שהתחזה לעשרה אנשים, בהם שחקני כדורגל מליגת העל, וקיבל במרמה מחשבונם 52,000 שקלים. ברמי נעצר כשפקיד בבנק שבו ביקר חשד בו שהוא מתחזה לאדם אחר ודיווח למשטרה

פטיש בית משפט
פטיש בית משפט | צילום: אילוסטרציה

עוקץ הכדורגלנים: כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד זיו ברמי, תושב עכו, בן 25 בגין 13 סעיפים של זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. לפי האישום, קיבל ברמי במרמה כספים השייכים לעשרה אנשים, בהם כדורגלנים מקבוצות בליגת העל.

מכתב האישום עולה כי במהלך החודשים האחרונים נהג ברמי להגיע לסניפי בנק לאומי, הפועלים ודיסקונט כשבאמתחתו תעודות זהות מזויפות על שם אנשים שונים. ברמי התחזה, בין היתר, לשחקני הכדורגל סאן מנחם ממכבי חיפה, שחר הירש ואוראל דגני מהפועל תל אביב וגיא מלמד ממכבי נתניה. במהלך הביקורים האלה נהג ברמי להתחזות בין היתר לשחקני הכדורגל וביקש למשוך כספים מחשבונם האישי. על פי כתב האישום, במהלך התקופה המדוברת, ברמי ביקש למשוך סכום של 103,000 שקלים והצליח לקבל במרמה 52,000 שקלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סטה מהנתיב – ודרס: מורה נהיגה מואשם בגרימת מוות ברשלנות

גילו את נטיית אחיהם וניסו לרצוח: אישום בגין הדקירה בהוסטל

סבתא, בן ונכד נעצרו בחשד להחזקת אמצעי לחימה וסמים

שחר הירש
שחר הירש, אחד משחקני הכדורגל, שמהם נגנב הכסף | צילום: אתר רשמי - הפועל תל אביב

עוד עולה מכתב האישום, כי בחלק מהמקרים שבהם הגיע למשוך כסף בעוד הוא מתחזה לאדם אחר, עורר ברמי את חשדם של העובדים בבנק, ובמקרים אלה עזב ברמי את המקום. באחד המקרים, התחזה ברמי באמצעות תעודת זהות מזויפת לעופרי ארד, שחקן מכבי חיפה, הגיע לסניף בנק לאומי בטבריה וביקש למשוך כסף מחשבונו של ארד. בשלב זה, הכספרית חשדה שתעודת הזהות שנשא ברמי היא מזויפת והסבה את תשומת ליבה של הממונה עליה שביקש מברמי להתלוות אליו לחדרו על מנת להזמין משטרה. לאחר מכן עזב ברמי את המקום מכיוון שהבחין כי עובדי הבנק חושדים שמשהו לא כשורה.

ברמי נעצר כשביקש למשוך כסף מאחד מסניפי בנק הפועלים בראשון לציון, בעודו מתחזה לניר לקס, שחקן הפועל תל אביב. במהלך ביקור זה ביקש ברמי למשוך 10,000 שקלים מחשבונו של לקס והעלה את חשדו של פקיד הבנק במקום שדיווח למשטרה. פרקליטות מחוז תל אביב, שהגישה את כתב האישום לבית משפט השלום בעיר, ביקשה גם לשלוח את ברמי למעצר בית עד תום ההליכים.