פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערות זומנו למסור עדות נוספת

לאחר שהתגלו סתירות בגרסאות החשודים והקטינות, המשטרה זימנה את בנות ה-15 ביום רביעי, כדי לתת עוד עדות על האירוע שבו כדורגלני מכבי תל אביב קיימו עמן יחסי מין

זמן צפייה: 02:11

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה זימנה את הנערות בנות ה-15 ביום רביעי, למסור עדות נוספות על האירוע שבו שחקני מכבי תל אביב קיימו איתן יחסי מין, ונחשף בחדשות 13. זאת, לאחר שנמצאו סתירות בעדויות של המעורבים בפרשה באשר לגיל, השתלשלות האירועים וגם לסוגיית האלכוהול. כעת תבדוק המשטרה אם ההסבר לסתירות נעוץ בבעיות זיכרון, או בניסיון הסתרה.

אמש נחשפה לראשונה בחדשות 13 גרסתה של אחת משתי הנערות כפי שהעידה במשטרה. "הכול התחיל במסיבת יום ההולדת בתחילת חודש מאי", סיפרה הנערה. "באנו למסיבה כשההורים של המזמין היו בבית. זה מבחינתנו היה דבר תמים, עוד יום הולדת". הנערה הוסיפה כי באותו הערב היא וחברתה כלל לא דיברו עם הכדורגלנים, אולם "בדיעבד, הבנו שהם התנהגו כמו ציידים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"התנהגו כמו ציידים": עדות הנערה מפרשת הכדורגלנים

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים ידעו שמדובר בתלמידות תיכון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: התגלו סתירות בגרסאות המעורבים

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

"למחרת, הכדורגלן השני שלא היה במסיבה שלח לחברה שלי תמונה שלי ושל השחקן השני, וכתב: 'תשאלי את חברה שלך מתי דאבל דייט?' לא הבנו מה המשמעות". יומיים לאחר מכן, טענה, הוזמנה לה מונית לבית של אחד מהכדורגלנים. "בחלק הראשון של הערב אכלנו פיצה. הם לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים".

"הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב", תיארה הנערה, "אני אפילו לא יודעת מה שתינו אבל זה היה הרבה אלכוהול, הרבה שוטים. הם מזגו לנו, זה היה חלק מהמשחק שלהם כדי לטשטש אותנו ולממש את התוכנית שלהם".

שחקני כדורגל ממכבי תל אביב
שחקני כדורגל ממכבי תל אביב | צילום: רויטרס

"בהתחלה זה לא היה לנו ברור, אבל לאחר מכן כבר הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו". בשלב זה, היא הסבירה כי השחקנים העבירו אותה ואת חברתה מאחד לשני, "ואחרי שעברתי מיד ליד חשתי תחושה קשה של ניצול. הם ממש ניצלו את העובדה שאנחנו קטינות".

הנערה הוסיפה כי זו הייתה ההתנסות המינית הראשונה שלה שנעשתה, לדבריה, "רק כדי לספק את הצרכים שלהם. לאורך כל הערב לא ידעתי את הגילים שלהם ולא ידעתי שאחד מהם נשוי, רק בסוף הערב כשהוא היה צריך ללכת, הוא אמר: 'יש לי אישה וילד שצריך לחזור אליהם'. הייתי בשוק".