הוארך מעצר האב החשוד ברצח בנו: "קולות ששמע אמרו לו לרצוח"

בית המשפט האריך ב-11 ימים את מעצרו של האב בן ה-37 מקריית גת. בדיון, הציג הסנגור תמליל שיחה של החשוד עם רבו, שבה סיפר על "קולות שאמרו לו שהוא המשיח ובישרו לו על מעשים נוראים של הבן"

בן ה-14 שנדקר למוות ואביו שע"פ החשד רצח אותו

רצח הנער בקריית גתבית המשפט האריך היום (חמישי) ב-11 ימים את מעצרו של האב מקריית גת, החשוד כי דקר בשבוע שעבר למוות את בנו בן ה-14. במהלך הדיון, הציג סנגורו של האב תמליל שיחה, שבה סיפר הרב כיצד החשוד סיפר לו - כמה שעות לפני הרצח, על תרופות שנטל וגרמו לו לשמוע קולות.

"הקולות אמרו לו לרצוח את הבן שלו, אמרו לו שהוא המשיח", סיפר הסנגור בשם הרב. "הרב ניסה להרגיע אותו, נתן לו קמע ואמר לו שהכול יהיה בסדר. כשהוא הגיע הביתה מהטיפול הוא התקשר שוב לרב, ואמר לו שהקולות מבשרים על מעשים נוראים של הבן".

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו לאחר הדיון: "היום כבר ברור כי מי שאשם ברצח המזעזע הוא המטפל, שסימם את האב במסווה של טיפול רפואי. סמים אלו גרמו לאבא לחוות התקף פסיכוטי חמור, אשר הוביל לתוצאה המחרידה - במסגרתה אב רוצח את בנו בשל קולות הפוקדים אותו וחזיונות".

לכתבות נוספות בנושא >>

רצח הנער בקריית גת: המטפל שטיפל באב עוכב לחקירה

רצח הנער בקריית גת: "האב עבר טיפול פסיכדלי באמצעות סמים"

מעצרו של האב החשוד ברצח הוארך בשבוע: "מצבו הנפשי לא ברור"

הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו | צילום: עמית מלול

כזכור, ביום שלישי המשטרה עצרה את המטפל שטיפל באב בחשד כי סיפק לו סמים מסוכנים. המטפל, זמר ויוצר בשנות ה-30 לחייו, הינו תושב גוש עציון שעוסק גם בטיפול אלטרנטיבי. לאחר הרצח, קרוב משפחה של האב טען כי באותו בוקר הוא היה בטיפול פסיכודלי באמצעות סמים אצל המטפל.

"רב שנמצא בקשר עם האב העיד שביום הרצח, הוא הגיע אליו", סיפרו מקורבים למשפחה לחדשות 13. "הוא  בכה לו במשך כשעתיים שהטיפול משפיע עליו לרעה וכי הוא רואה אדמו"רים וצדיקים כל הזמן. מרגיש ששולטים בו מלאכים".