מעצרו של האב החשוד ברצח הוארך בשבוע: "מצבו הנפשי לא ברור"

בני המשפחה של הנער שנדקר למוות סיפרו על אביו כי הוא "אדם נורמטיבי שאהוב על כולם", וטענו ש"נתנו לו כדור לא נכון בטיפול". השופטת אסרה לפרסם את פרטיו: "שומע קולות ורואה דברים"

זמן צפייה: 06:15

רצח הנער בקריית גתבית המשפט האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של האב מקריית גת, החשוד כי דקר הלילה למוות את בנו בן ה-14. בשלב זה, השופטת אוסרת לפרסם את שמו ותמונתו. "על פי דוח רפואי, האב מצוי במצב נפשי לא ברור", אמרה השופטת. "נראה על פי מידע בתיק, שהוא שומע קולות ורואה דברים".

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי האחות בת ה-13 של הנער הגנה בגופה על אחיה, אך לא הצליחה. לחוקרי המשטרה היא סיפרה כי "אבא המשיך לדקור אותו ולא הצלחתי לעזור". כעת, במשטרה מעריכים כי האב רצח לדקור למוות את כל בני משפחתו.

בנוסף, פורסם הערב לראשונה בחדשות 13 כי רב המשפחה התקשר לבני הבית היום וסיפר כי האב היה אצלו כשעתיים לפני האירוע. לדבריו, האב הגיע אליו שבור ובוכה לאחר שהמטפל נתן לו סם. "הוא סיפר לי על הטיפול המוזר שעבר לפני שבועיים ושבגללו הוא שומע קולות עם מסרים", אמר הרב. "הוא אמר שהוא רוצה להזמין תור לפסכיאטר בשבוע הבא. הוא אמר 'זה מטריף אותי, זה משגע אותי' אבל לא היה נראה שהוא הולך לעשות כזה דבר".

לכתבות נופות בנושא >> 

רצח הנער בקריית גת: "האב עבר טיפול פסיכדלי באמצעות סמים"

בן 14 נדקר למוות בביתו – אביו נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו

זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו בקריית גת | צילום: דיווחי הרגע

בדיון, כמה מבני המשפחה העידו על האב, ואמרו עליו כי "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין, אהוב על כולם". לדבריהם, החשוד הלך לטיפול הוליסיטי שבו עבר היפונזה, "וכנראה נתנו לו כדור לא נכון", כלשונם. "שמענו מאחד החברים שלו שהוא אמר לו אתמול שנהיו לו הזיות מהכדור. לא היה לו משבר", הבהירו. "בימים האחרונים הרגשנו שמשהו לא תקין אצלו, כנראה בגלל כדור שלקח". בתום הדיון, האב נשכב על הרצפה. הסוהרים הרימו אותו והוציאו אותו מהאולם בעודו צועק "אני מנסה להביא את המשיח, תתעוררו!". ככל הנראה, האב יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

כאמור, גבר בן 37 נעצר הלילה בחשד שדקר למוות את בנו בביתם שבקריית גת. אם המשפחה היא זו שהזעיקה את המשטרה, ואמרה כי בעלה דוקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. תחילה, נמלא האב מהמקום כשבנו במצב אנוש, אך בהמשך הוא נעצר. זמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו של בן ה-14 בבית החולים ברזילי.