הרצח הכפול בנגב: המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו בנקמה

שני צעירים כבני 20, תושבי תל שבע, נלקחו לחקירה לאחר שכתבו בפוסט בפייסבוק כי ינקמו במשפחה בפזורה הבדואית, בעקבות מקרה הרצח השבוע. גבר בן 39 נעצר בחשד שאיים על שוטר

זמן צפייה: 01:19

הרצח הכפול בתל שבע: שני צעירים כבני 20, תושבי המועצה המקומית שבנגב, נעצרו הבוקר (רביעי) בחשד כי איימו בפוסט בפייסבוק על משפחה בפזורה הבדואית, שבו נכתב שהם ינקמו בה, בעקבות מקרה הרצח השבוע. נוסף אליהם, נעצר גם גבר בן 39 מאותו היישוב, בחשד שאיים על שוטר. החשודים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם.

מוקדם יותר השבוע נורו למוות שני בני דודים מתל שבע שבנגב, ג'לאל ומוחמד אבו טאהא. צוות מד"א שהגיע למקום בעקבות דיווח על שניים שנמצאו מחוסרי הכרה ברכב, מצא אותם ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם. חובש מד"א סאלם אעסם סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים ברכב, כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם. לאחר בדיקה רפואית נקבע מותם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

עימות אלים בהופעה של יובל מנדלסון – הזמר נלקח לחקירה • תיעוד

"חובות כספיים ותואר מזויף": העבר המפוקפק של החשוד ברצח אשתו

"אני בא לרצוח אותך": שוטר מהדרום מואשם שאיים על חייה של אשתו

ג'לאל אבו טאהא, מוחמד אבו טאהא, הנרצחים בתל שבע
ג'לאל אבו טאהא, מוחמד אבו טאהא, הנרצחים בתל שבע | צילום: חדשות 13

לאחר הרצח פרצו מהומות בכניסה לתל שבע. במהלך העימותים נפגע האמבולנס שהגיע למקום ושמשותיו נופצו. מפקד המחוז, ניצב יורם סופר, הגיע לזירה. מפרטים ראשונים עולה כי הירי בוצע כנקמה על סכסוך עבר בין היורה לאחד מיושבי הרכב. השניים קרובי משפחה של שופט מבאר שבע.