החשד לרצח במוצא: בעלה של מיכל סלה לא שיתף פעולה בחקירתו

אלירן מלול, החשוד שדקר למוות את אשתו, נחקר בבית החולים - שם הוא עדיין מאושפז במצב קל. המשטרה לא הצליחה לקבל את גרסתו לאירוע, לאחר שטען כי הוא סובל מכאבים

זמן צפייה: 00:58

אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא, נחקר היום (שני) - ולא שיתף פעולה עם חוקריו. החקירה נערכה בבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא מאושפז במצב קל. המשטרה לא הצליחה לקבל את גרסתו, לאחר שטען כי הוא סובל מכאבים.

עוד בחדשות 13:

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

רצח מיכל סלה: כיצד הפך המטפל בנוער בסיכון לחשוד ברצח אשתו?

שיפור במצב החשוד ברצח מיכל סלה במוצא: צפוי להיחקר בקרוב

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

אתמול הותר לפרסום כי אלירן מלול הוא הבעל החשוד ברצח אשתו. מוקדם יותר באותו יום עדכן בית החולים הדסה עין כרם עידכן כי חל שיפור במצבו של מלול, שניסה להתאבד לאחר הרצח ואושפז במצב קשה. כעת מצבו מוגדר קל ויציב, הוא נמצא בהכרה מלאה.

כזכור, ביום חמישי נדקרה למוות מיכל סלה, עובדת סוציאלית בת 32, בביתה שבמוצא. מלול, שעל פי החשד דקר אותה, ניסה לשים קץ לחייו. כל זאת ככל הנראה לעיני בתם התינוקת בת השמונה חודשים.

''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל
''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל | צילום: חדשות 13

בשבת סיפרה לילי בן עמי, אחותה של מיכל, על אמירה "חריגה" שאמר החשוד ברצח לפני שבוע: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. בסעודה האחרונה, לרוצח שלה הייתה אמירה חריגה מאוד: הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון. הוא התעקש ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו". את הדברים כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?", הוסיפה.