החשד לאונס קבוצתי באילת: הוארך מעצרם של שלושה מהחשודים

ערעור המשטרה התקבל, והוחלט כי 3 מהחשודים במעורבות באונס, בהם בגיר אחד, לא ישוחררו למעצר בית כפי שקבע אתמול בית המשפט. מעצרם הוארך עד יום רביעי, אז ככל הנראה יוגשו כתבי אישום בפרשה

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

שלושה מהחשודים במעורבות באונס באילת, בהם בגיר אחד ושני קטינים, יישארו במעצר עד יום רביעי - כך הוחלט הבוקר (שני). זאת, לאחר שהתקבלה עמדת המשטרה, שערערה על ההחלטה לשחררם למעצר בית. נער נוסף החשוד באי מניעת פשע שוחרר למעצר בית, לאחר שערעור המשטרה בעניינו לא התקבל. ביום רביעי צפויים כתבי אישום בפרשה. זאת, לאחר ששאתמול הגישה המשטרה הצהרת תובע נגד בגיר וחמישה מהקטינים החשודים בפרשה.

עוד בחדשות 13:

טיסה היסטורית: משלחת ישראלית תמריא לאיחוד האמירויות

הסתדרות המורים הודיעה: נקפיא את איום השביתה עד 3 בספטמבר

התקהלויות, חתונות ותפילות: כל מה שצריך לדעת על תוכנית הרמזור

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

ביום חמישי הודיעה המשטרה כי פוענחה הפרשה וכי החוקרים הצליחו להגיע לכלל החשודים. 17 מעורבים אותרו, מתוכם נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. מעצרם של עשרה מתוכם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים. עדותה של הנערה נתמכת בראיות ומוגדרת מהימנה וחזקה.

החוקרים הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון הים האדום וכאמור צפויים להודיע על סיום החקירה. כלל המעורבים אותרו על אף שזהותם לא הייתה ידועה ואף אחד מהם לא הגיע באופן עצמאי לתחנת המשטרה.

באותו היום, החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת הכחיש את המיוחס לו, ובדברים שאמר לכלי התקשורת בעת הארכת מעצרו טען כי "לא היה ולא נברא", והוסיף: "אגיב באופן מסודר". עוד עלה מהחקירה כי אחד החשודים הבגירים הודה שצילם.