מחדל משטרתי: צעיר נהג בשיכרות, דרס למוות אישה - ושוחרר לביתו

נהג חדש תושב קריית ארבע חשוד בגרימת מותה של אישה בתאונה סמוך לחלחול, כשהיה שתוי וללא מלווה. כשהגיע לדיון בביהמ"ש, המשטרה לא ביקשה להאריך את מעצרו. השופטת: "המשטרה התרשלה"

זמן צפייה: 01:11

נהג חדש מקריית ארבע שהוציא רישיון לפני חודשיים, חשוד בגרימת מותה של אישה כבת 50 במהלך תאונת דרכים שהתרחשה ביום שישי בכביש 60 סמוך לחלחול, כשלפי החשד נהג בשיכרות וללא מלווה. בתאונה נפצעו גם אישה באורח קשה, 3 בינוני ואחד במצב קל.

באותו היום התקיים דיון בבית משפט השלום בירושלים בהארכת מעצרו, אלא שהמשטרה לא הגישה בקשה להאריך את המעצרו ולכן הנהג שחשוד בהריגה ברשלנות ונהיגה בשיכרות שוחרר. השופטת ביקרה בחריפות את המשטרה: "צר לי שבאירוע כה חמור שראוי היה להסתיים במעצר החשוד שלכאורה נהג בשיכרות והרג אדם, המשטרה התרשלה בצורה כזו".

הפרמדיקים של מד"א חגי ונגוש וחנן מאיר סיפרו: "ראינו 2 כלי רכב מעוכים, באחד מהם נלכדה במושב האחורי אשה בשנות החמישים, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק בסיוע רופא וכוחות רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. אשה כבת 50 שישבה ליד הנהג הייתה בהכרה וסבלה מחבלות בבטן ובחזה, חילצנו אותה מהרכב, הענקנו לה טיפול מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה, ונהג הרכב גבר כבן 50 נפצע בינוני, ברכב השני היו צעירים, שנפגעו בינוני וקל.לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו את הפצועים לבתי החולים בירושלים".