"נשכר ע"י אלמוני ונחשף באמצעות סוכן": פוענח רצח דורון שוסטר

מחקירת המשטרה עלה כי החשוד ירה למוות באיש הליכוד בחניית ביתו ב-2016 בתמורה לתשלום. לאחרונה, במהלך פגישות עם סוכן סמוי, חשף את מעורבותו • תיעוד: הקורבן מגיע לחנייה - והיורה נמלט

זמן צפייה: 00:41

היחידה המרכזית של מחוז מרכז הודיעה היום (ראשון) כי פענחה את מקרה הרצח של איש הליכוד דורון שוסטר ב-2016 - לאחר זמן רב שבו החקירה נקלעה למבוי סתום. מהחקירה עלה החשד כי החשוד בביצוע הרצח, יאיר זוהר בן ה-50 מיבנה, נשכר על ידי אדם שזהותו לא ידועה לביצוע הרצח תמורת סכום כסף. מעורבותו של זוהר במקרה נחשפה באמצעות הפעלת סוכן חשאי. על פי החשד, זוהר הציע לסוכן להשתתף בביצוע הרצח - ולאחר שהאחרון סירב, ביצע אותו בעצמו.

מהחקירה עלה כי ביום הרצח יצא שוסטר בצהריים מביתו לפגישת עסקים בתל אביב. בסמוך לשעה 18:50, נראה רכבו של איש הליכוד מגיע לחניית ביתו בראשון לציון, הוא יצא מהרכב וצעד לעבר הבית, שם נורה בחניית הבניין. מהחקירה עלה כי אל המקום הגיע רוכב קטנוע שהמתין סמוך לחנייה לחזרת הקורבן, וכאשר הבחין שיצא ממכוניתו, נע לעברו וירה בו מטווח קצר באקדח מספר כדורים. מיד לאחר הירי זוהה קטנוע העוזב את הרחוב.

עוד בחדשות 13:

היום: הצהרת תובע בתיק רצח פעיל הליכוד דורון שוסטר

הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח דורון שוסטר לפני ארבע שנים

ללא קצה חוט: מי רצח את איש הליכוד דורון שוסטר?

דורון שוסטר, זמן קצר לפני שנרצח
דורון שוסטר, זמן קצר לפני שנרצח | צילום: דוברות המשטרה

הסוכן החשאי שהופעל במסגרת החקירה, עבריין משפיע לשעבר, סיפר כי זמן קצר לפני הרצח הציע לו החשוד להשתתף בביצוע הרצח תמורת סכום של עשרות אלפי שקלים. עוד עלה כי החשוד ומי שלימים הפך לסוכן, חלפו בסמוך לביתו של שוסטר, והחשוד הצביע על הבית ועל רכב המרצדס השחור של הקורבן.

במהלך הפעלת הסוכן הוא נשלח אל החשוד מספר פעמים לצורך ביצוע עסקאות של רכישת מטען חבלה ואקדחים, ובמהלך פגישותיהם שמע את החשוד מספר על מעורבותו בביצוע ברצח, בין היתר, נשמע אומר "לא אחי מה אני פראייר עזוב אותך, עשיתי אחד אני בראשון עשיתי אחי אתה לא זוכר אה". בהמשך מסר החשוד פרטים נוספים הקושרים אותו כמי שביצע את הרצח.

דורון שוסטר, נרצח בשנת 2016 והרצח טרם פוענח
דורון שוסטר, נרצח בשנת 2016 והרצח טרם פוענח | צילום: חדשות 13

החשוד נעצר עם פרוץ פרשה 216 ובסוף השבוע הוגשה בעניינו הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים.