הותר לפרסום: דיאנה רז בת ה-35 היא האישה שנרצחה בבנימין

לאחר שבן זוגה, השוטר במקצועו בעל רישיון לאקדח, הודה במעשה בחקירתו במח"ש, הותר לפרסום שמה של האישה שנמצאה ללא רוח חיים. עורך דינו של החשוד: "אין רקע של תלונות בין בני הזוג"

זמן צפייה: 01:17

החשד לרצח בבנימין: הבוקר (שבת) הותר לפרסום כי הנרצחת היא דיאנה רז, בת ה-35 אם לארבעה, מנעלה ומנטורית לזוגיות במקצועה. בן זוגה, שוטר בעל רישיון לאקדח, הודה בחקירתו במח"ש כי הוא ירה בה למוות, ואף שיחזר את האירוע. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. מחוץ לביתם של בני הזוג הוקם מייצג עם תמונותיה של דיאנה ועליהן נכתב: "די להפקר" ו"מצטערים שלא היינו שם לעזור".

עורך דינו של החשוד, משה אלון, מסר כי "מדובר בתיק בשלבי חקירה ראשוניים. הרקע עדיין לא הובהר עד תום. מה שידוע שאין רקע קודם של אירועים ותלונות בין בני הזוג. נמתין לתוצאות החקירה".

עורך הדין משה אלון
עורך הדין משה אלון | צילום: חדשות 13

אביו של השוטר סיפר לחדשות 13 אמש מחוץ לבית שבו התגוררו הזוג כי "הם היו זוג מאוהב אבל עם הרבה בעיות. הוא היה מאוהב בה עד קצה העולם. אני לא מבין מה קרה פה. אין לי מושג איך זה קרה וזה הבן שלי. אין לי מושג מאיפה הגיעה הג'ננה הזאת. הוא התקשר לאשתי וביקש ממנה לבוא לקחת מהר את הילדים. היא חזרה הביתה וסיפרה לי ואז הגעתי לכאן. לא דיברתי איתו רק חיבקתי אותו ולקחו אותו למעצר".

אתמול נמצאה דיאנה כשהיא ירויה וללא רוח חיים, ביישוב נעלה. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. בעלה של האישה נעצר בחשד לרצח, והמחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית", סיפר חובש מד"א, יריב רייס, שהיה מהראשונים להגיע לזירת האירוע, "האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". לזוג ארבעה ילדים.