רצח דיאנה רז בבנימין: "הילדה ראתה את אימה שוכבת על הרצפה"

בתם בת ה-4 של בני הזוג סיפרה לקרובי משפחתה כי דיאנה ביקשה מהילדים לעלות לקומה העליונה. לאחר מכן, לדבריה, הם שמעו יריות, ירדו למטה וראו את המתרחש. בית המשפט דן בהארכת מעצרו של הבעל

זמן צפייה: 06:49

קרוב משפחתה של דיאנה רז, שעל פי החשד נרצחה בידי בעלה ביישוב נעלה שבבנימין, סיפר הערב (שבת) את גרסת ביתם בת ה-4 של בני הזוג לאירועים. לדבריו, הילדה סיפרה שהאם ביקשה מהילדים לעלות לקומה העליונה. לאחר מכן, לפי דברי הילדה, הילדים שמעו יריות וירדו למטה, והיא ראתה את האם שוכבת על הרצפה לאחר שנורתה.

בשעה זו דן בית המשפט בהארכת מעצרו של הבעל החשוד. הדיון מתקיים בהיעדרו, מכיוון שנחשף לחולה קורונה מאומת ככל הנראה אחרי מעצרו, ושוהה כעת בבידוד.

הבוקר הותר לפרסום שמה של הנרצחת, בת 35, מאמנת זוגית ואם לארבעה. בן זוגה, שוטר בעל רישיון לאקדח, הודה בחקירתו במח"ש כי הוא ירה בה למוות, ואף שיחזר את האירוע. מחוץ לביתם של בני הזוג הוקם מיצג עם תמונותיה של דיאנה ועליהן נכתב: "די להפקר" ו"מצטערים שלא היינו שם לעזור".

אמבולנס בזירת הרצח בנעלה שבבנימין
אמבולנס בזירת הרצח בנעלה שבבנימין | צילום: דוברות מד''א

עורך דינו של החשוד, משה אלון, מסר כי "מדובר בתיק בשלבי חקירה ראשוניים. הרקע עדיין לא הובהר עד תום. מה שידוע שאין רקע קודם של אירועים ותלונות בין בני הזוג. נמתין לתוצאות החקירה".

אביו של השוטר סיפר לחדשות 13 אמש מחוץ לבית שבו התגוררו הזוג כי "הם היו זוג מאוהב אבל עם הרבה בעיות. הוא היה מאוהב בה עד קצה העולם. אני לא מבין מה קרה פה. אין לי מושג איך זה קרה וזה הבן שלי. אין לי מושג מאיפה הגיעה הג'ננה הזאת. הוא התקשר לאשתי וביקש ממנה לבוא לקחת מהר את הילדים. היא חזרה הביתה וסיפרה לי ואז הגעתי לכאן. לא דיברתי איתו רק חיבקתי אותו ולקחו אותו למעצר".