אב אחד החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין: "התיירת הייתה שיכורה"

לטענת הצעירה, היא הכירה חלק מהנערים הישראלים והסכימה להיפגש עמם - אך התעוררה בבוקר עם צעירים שכלל לא הכירה. החשודים מכחישים את המעשים המיוחסים להם • שליח חדשות 13 לקפריסין מדווח

זמן צפייה: 03:25

אביו של אחד החשודים באונס הקבוצתי של תיירת במהלך חופשה בקפריסין, אמר היום (רביעי) לחדשות 13 כי הוא לא מאמין שבנו מעורב במעשה: "הבן שלי רחוק מהשטויות האלה, הוא קטין, הוא בן 17. אני אגיד לך בדיוק מה קרה – תיירת שיכורה הלכה ועשתה את הבלגן והתלוננה ומשם זה התגלגל הלאה וכנראה שהמשטרה, כל מי שהיה שם באזור, שנקלט במצלמות, לקחו אותו".

החשודים מכחישים לחלוטין את המעשה המיוחס להם. חלקם מודים שבמהלך הימים האחרונים הם היו עם הצעירה בהסכמתה. לטענתה, קיום יחסי המין עם שלושה מהנערים היה בהסכמה, אך כאשר התעוררה בבוקר, ראתה קבוצת נערים רבים שכלל לא הכירה.

מחר צפויים הנערים להגיע לדיון בהארכת מעצרם. על פי תושבי המקום, נדיר שיש מעצרים באזורי התיירות באיה נאפה.

עוד בחדשות 13:

12 ישראלים נעצרו בקפריסין בחשד לאונס קבוצתי של תיירת

פרסום ראשון: בכיר בעיריית קריית מלאכי נעצר בחשד לעבירות מין

איה נאפה - קפריסין
איה נאפה - קפריסין | צילום: getty images

איש חב"ד שליווה את החשודים לאחר מעצרם סיפר שלפי העדויות של חברים שבילו איתם חלק מהעצורים לא היו במקום בזמן המעשה: "מהעדויות של חברים שלהם, חלקם טוענים שיש להם אליבי, שהם בכלל לא היו באותו אזור, ואנחנו רוצים שיעשו צדק ולא יענישו אנשים שלא שייכים למקרה הזה".

מחר צפויה המשטרה בקפריסין לבקש את להאריך את מעצרם של החשודים, מכך ניתן להבין כי החשדות נגדם חמורים וככל הנראה הם יישארו במעצר למשך תקופה ארוכה.

על פי החשד, כאמור, השתתפו 12 נערים ישראלים באונס קבוצתי של תיירת בריטית בת 19 במלון "פמבוס נאפה" שבעיירת הנופש הקפריסאית איה נאפה. התיירת הגיעה הבוקר לתחנת המשטרה בעיירה וסיפרה לחוקרים כי קבוצת נערים בני 17-16 אנסו אותה במלון. הנערים נעצרו ונלקחו לחקירה.

ניידת משטרה ביוון - ארכיון
ניידת משטרה ביוון - ארכיון | צילום: רויטרס

התיירת הופנתה לבדיקה וטיפול בבית החולים. על פי דיווחים, בזירה נצאו ראיות המחזקות את החשד נגדם.

משרד החוץ מסר כי קונסול ישראל בניקוסיה, יוסי וורמברנד, עוקב אחר האירוע ועומד בקשר עם העצורים, וכי משפחותיהם מעודכנות בפרטי המקרה. מחר בבוקר ייפגש הקונסול בבית המעצר עם הישראלים העצורים.