עדות אחד החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין: "לא היה מין המוני"

אחד מהנערים שנעצרו בחשד למעורבות באירוע באיה נאפה סיפר למשטרה כי נכנס לחדר בזמן ששניים מחבריו קיימו עם הצעירה יחסי מין, והדגיש: "לא באתי איתה במגע" • שליח חדשות 13 מדווח מקפריסין

זמן צפייה: 05:21

על פי עדות שנחשפה היום (שישי) של אחד מהנערים החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין, הוא נכנס לחדר המלון בזמן ששניים מחבריו קיימו יחסי מין עם הצעירה. לדבריו, "לא באתי איתה במגע ולא היה מין המוני".

שני נערים נוספים העידו כי "בניגוד לדברי התיירת, היא לא הייתה עירומה במהלך קיום יחסי המין ולכן לא יכול להיות שיצאה עירומה למסדרון כפי שהיא טוענת".

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד לאונס בקפריסין: "נמצאו אצל העצורים סרטונים מהאירוע"

הצעירה הבריטית לחוקרים: "הם צילמו חלק מהמעשים – ברחתי מהחדר"

"תבואי בערב": השיחה בין החשוד המרכזי באונס בקפריסין לצעירה

הנערים החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין
הנערים החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין | צילום: חדשות 13

הצעירה סיפרה בעדותה: "אחד החזיק אותי, ואז ראיתי לפחות 12 פרצופים... במשך שעה פחות או יותר, אחד אחרי השני. הם צילמו חלק ממה שקרה. השתחררתי בשלב מסוים אחרי שנרמדתי או התעלפתי, וברחתי החוצה מהחדר. פגשתי חברים והם לקחו אותי חצי עירומה למרפאה". על פי גורם המעורה בפרטים, הצעירה עדיין נמצאת באיה נאפה וסיפר שהיא שהתה בבית החולים מספר שעות לטובת טיפול ובדיקות משטרתיות. כמו כן, אותו גורם מסר מוקדם יותר היום שהמשטרה לקחה את הטלפונים שלהם ובחלקם נמצאו סרטונים מהאירוע.

עו"ד ניר יסולביץ', פרקליט החשודים, מסר: "יש בידי ההגנה ראיות טובות ומוצקות שמוכיחות שמהתלוננת הסכימה מרצונה החופשי לקיום המגע המיני. בית המשפט ייחשף לכך ויקבל את המסקנות הנכונות".

עו"ד יסולביץ' אמר לתוכנית "העולם הבוקר" כי הוא מעריך שחלק מהם ישוחרר בקרוב, ויחזור לישראל. "מי שלא קיים את המגע המיני יושב לישראל כבר בימים הקרובים, עבור מי שטען שקיים יחסי מין - העניינים יותר מסובכים, יש לברור את הגרסאות".

כמו כן, הוסיף: "יש לנו ראיות ישירות לזה שהמתלוננת הסכימה למגע המיני והוא לא היה עם קבוצה כה גדולה, אלא עם עוד שני חשודים. הצילומים אכן נמצאים בטלפון, אך המצלמות של המלון לא תומכות במה שהיא אומרת, שהיו תשעה נוספים בחדר".

אמצעי מניעה שנמצא בחדר המלון באייה נאפה שבו לכאורה בוצע האונס
אמצעי מניעה שנמצא בחדר המלון באייה נאפה שבו לכאורה בוצע האונס

אמש פורסם בחדשות 13 שהצעירה אמרה לחוקרי המשטרה המקומית כי החשודים היו שיכורים בעת שביצעו את המעשים. "הכרתי כמה מהנערים ואכן קיימנו יחסים. אולם, כשהגעתי לחדר בסביבות חצות, כולם היו שיכורים. אני זוכרת הכול מטושטש", התלוננה. "אני כן זוכרת שעד שעה 1:00 בערך, החברים שלא הכרתי אנסו אותי. כמה מהם היו עם קונדום - וכמה מהם בלי. הם הכאיבו לי בכל הגוף".

מהתכתבות באינסטגרם בין החשוד המרכזי בפרשה לבין הצעירה הבריטית, שפורסמה מוקדם יותר, עולה כי השניים שוחחו ביניהם במשך כמה ימים דרך הרשת החברתית. "אני חושבת שראיתי אותך עכשיו במרפסת, נופפתי לך", כתבה הצעירה, וכשזה כתב לה "אז למה לא עלית אליי? היית צריכה לעלות במדרגות לחדר שלי", השיבה לו כי "אני לא יודעת איפה החדר שלך". בהמשך, כתב לה הישראלי: "תבואי אליי בערב".