"יובל המבולבל" הורשע במסגרת הסדר טיעון ב-6 מקרים של החזקת סם

התביעה צפויה לבקש עונש של עבודות שירות שיושת על כוכב הילדים, יובל שם טוב. לפי כתב האישום שהוגש באוקטובר אשתקד, שם טוב רכש קוקאין מסוחר בתל אביב במהלך 2017 ו-2018

זמן צפייה: 01:08
בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שני) את כוכב הילדים יובל שם טוב, "יובל המבולבל", בשישה מקרים של החזקת סם לצריכה עצמית. טרם התקבלה הסכמה בנוגע לעונש, אך התביעה צפויה לדרוש עבודות שירות.
בהופעה שערך היום לאחר הרשעתו, הודה שם טוב לקהל: "עבר עלי יום לא קל - התמיכה שלכם נותנת לי כוח".
[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190506-1939' autoplay='0' credit='' desc='יובל המבולבל לאחר הרשעתו: "האהבה שלכם נותנת לי כוח"' kid='1_wu6h2oql' duration='68'']

באוקטובר האחרון הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שם טוב, לפיו במהלך 2017 ו-2018 רכש כוכב הילדים שני גרם קוקאין ב-2,000 שקלים. בפעמים אחרות, כך עלה מכתב האישום, הוא רכש קוקאין בקניון עזריאלי ובבית מלון, בסכומים שנעו בין מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בכל רכישה. שם טוב נחקר במשטרה בחשד שביצע עסקאות לרכישת קוקאין ואף תיווך בין חבריו לבין מאור עלל, שסחר בסמים.

בנוסף, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מאור עלל, שעל פי החשד סחר בסמים קשים במספר רב של הזדמנויות, ושברשימת לקוחותיו נמנה גם שם טוב. בכתב האישום נגד עלל קיימים 18 סעיפים שונים, כשבמקרה של כוכב הילדים נטען כי בין השניים בוצעו עשר עסקאות שונות בפרק זמן מתמשך של כעשרה חודשים. עוד עולה, כי בידי המשטרה עדויות על סכום הכסף שהועבר בין השניים בחלק מהעסקאות, ובחלק אחר לא ידוע כמה כסף שולם עבור הסמים. שם-טוב, לפי כתב האישום, רכש את הסם המסוכן בלפחות 12 אלף שקלים.

יובל המבולבל
יובל המבולבל | צילום: יחצ

המשטרה הגיעה אל הנחקרים לאחר חקירה סמויה של חוקרי תחנת לב תל אביב, שבסיומה עצרו את סוחר הקוקאין, לו רשימת לקוחות ארוכה, שפעל בתל אביב. לאחר שהחוקרים פרצו את הטלפון הנייד של האיש, נחשפה רשימת לקוחותיו הענפה - שכללה כאמור את כוכב הילדים המפורסם ואת יתר הנחקרים.

זו לא ההסתבכות הראשונה של יובל המבולבל עם החוק, בשנת 2000 היה מעורב בתאונת דרכים בירושלים שבה נפצע רוכב קטנוע בן 16. בית המשפט גזר עליו קנס של 4,000 שקלים ושלילת רישיון לחצי שנה. בשנים שלאחר מכן, צבר עשרות עבירות תנועה ורישיונו נשלל כמה פעמים.

שם-טוב בן ה-45 נולד בשכונת הגבעה הצרפתית שבצפון-מזרח ירושלים. החל את דרכו המקצועית עם ילדים לפני למעלה מ-25 שנה, כששימש גנן בגן ילדים במסגרת תקופתו בגרעין נח"ל. בהמשך, לאחר שסיים את שירותו הצבאי כקצין קרבי בחיל הרגלים, החל לעבוד כליצן בימי הולדת של ילדים.

מאור עלל, מאור עלל, החשוד בסחר בסמים בפרשת יובל המבולבל
מאור עלל, מאור עלל, החשוד בסחר בסמים בפרשת יובל המבולבל | צילום: חדשות עשר

ביולי 2004 קנה את פרסומו הראשוני בדמותו של "יובל המבולבל" כשפרסם הקלטה שנשאה את שמו. מאז, הספיק להשתתף באין ספור תכניות שונות. שם-טוב נשוי למיכל, שעבדה עבורו לפני שהתפרסם. לשניים שישה ילדים והם מתגוררים בנווה ירק.