"פוצץ אותי והתעלל בי": ניצול השואה שהותקף ללא סיבה משחזר

יוסף בן ה-80 מקריית גת זרק את הזבל כשנתנאל אסרף בן ה-23 היכה אותו בעוצמה, לכאורה ללא סיבה. בריאיון לחדשות 13, סיפר הקורבן על האירוע: "הוא ירק על הפנים שלי ובעט לי ברגל"

זמן צפייה: 02:36

ניצול השואה יוסף קומיסרצ'יק, בן 80 מקריית גת, יצא בשבוע שעבר להשליך אשפה. אלא שאז, לכאורה בלי שום סיבה, התנפל עליו נתנאל אסרף בן ה-23. בהתחלה הוא סטר לו, וכשיוסף נפל על הכביש, הוא המשיך להכות בו ללא רחמים - כך לפי כתב האישום שהוגש היום (רביעי). בריאיון לחדשות 13, סיפר יוסף על האירוע: "הוא התחיל לפוצץ אותי ולהרים אותי באוויר, כשלרגע חשבתי שאיבדתי את הזיכרון".

במצלמות האבטחה ניתן לראות את אסרף אוחז בחולצתו של יוסף וגורר אותו ברחוב. שכנים שהבחינו במעשיו התחילו לצעוק לעברו, ורק אז הניח לקשיש חסר האונים ועזב את המקום. "אני מרגיש לא טוב, כולי חבול. הוא כל כך התעלל בי. למה? על מה?", אמר יוסף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דוחף ומכה בחוזקה: צעיר הואשם בתקיפת קשישים בקריית גת • תיעוד

"שיסף גרונה בסכין באורך 29 ס"מ": גבר הואשם ברצח שכנתו הקשישה

חשד: הונתה קשיש עיוור, סיממה אותו ויצאה לשופינג על חשבונו

תיעוד של תקיפת עובר אורח בקרית גת
תיעוד של תקיפת עובר אורח בקרית גת | צילום: דוברות המשטרה

מהר מאוד התברר כי יוסף אינו הקשיש היחיד שהותקף ככל הנראה על ידי אותו עבריין. כשהשוטרים הגיעו למקום וערכו סריקות אחר התוקף לפי תיאורו של יוסף, הם פגשו בתושבת נוספת בת 69 שסיפרה להם שגם היא הותקפה והפנתה אותם למקום מגוריו. שוטרי משטרת קריית גת החלו לעבור מבית לבית – עד שעצרו את אותו בחור.

איטה קריז'נובסקי, שגם היא הותקפה על ידי אסרף, סיפרה: "הוא עבר לידי, הרגשתי שהוא נעצר, והוא פתאום אמר לי, 'הכול בסדר, רוסייה?'. הסתכלתי עליו ואמרתי לו 'כן' והסתובבתי. הרגשתי שהוא מתקרב אליי, קמתי, הסתכלתי עליו ופתאום הוא ירק על הפנים בכול הכוח, ואמרתי לו 'מה קרה?'. הוא הסתובב אליי ובעט לי ברגל".

רגלו הפצועה של יוסף קומסרצ'יק שהותקף על ידי שכנו
רגלו הפצועה של יוסף קומסרצ'יק שהותקף על ידי שכנו | צילום: חדשות 13

בחקירתו, טען אסרף כי הוא זה שהותקף, אך במשטרה לא השתכנעו ועצרו אותו. כמה ימים לאחר מכן, הגיעה קשישה נוספת, בת 77 כשהיא מסתייעת בהליכון, וסיפרה כי החשוד היכה אותה בגבה באגרוף בזמן שהלכה בחצר בניין מגוריה.

מוקדם יותר היום (רביעי) הוגש כתב אישום נגד אסרף, המייחסת לו תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם.