צייד הנשים: הנוכל הסדרתי שהפיל בפח עשרות מבנות זוגו

נשים רבות טוענות כי דודי טריקי פיתה אותן והוציא מהן במרמה סכומי כסף גדולים - תוך שהציג עצמו כאיש עסקים מצליח, והבטיח להן מכוניות, בתים וחיים מפוארים. "הרגשתי תחת כישוף" • פרק 1

זמן צפייה: 00:59

דודי טריקי הוא עבריין סדרתי שעשרות נשים טוענות כי רימה אותן. זאת, בעוד שבמשך שנים הוא בורח מהמשטרה, מחליף זהויות וחי מתחת לרדאר. בעבר טריקי ישב בכלא 12 שנים על עבירות מרמה שבהן הורשע. בשנים שחלפו מאז שחרורו, התמקד בהונאה לכאורה של נשים שאיתן ניהל מערכות יחסים אינטימיות, חי על חשבונן והוציא מהן סכומי כסף גדולים.

טריקי הציג את עצמו כאיש עסקים מצליח והבטיח לנשים שהיו עמו חיים הכוללים מכוניות יקרות, בתים מפוארים ומסיבות נחשבות. א', הלכה עם טריקי הכי רחוק והתחתנה איתו לאחר כחודש של היכרות, וסיפרה כי "הרגישה תחת כישוף". לאחר שהבטיח כי יקנה לה בית והסכימה לעזוב את הבית בו התגוררה, נוכחה א'ה לגלות מכתב על הקיר שבו כתב טריקי כי קניית הבית לא יצאה לפועל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

החשד לאונס קבוצתי בדרום: ארבעה חשודים שעוכבו לחקירה – שוחררו

יוסגר לישראל "נוכל הטינדר" הישראלי, החשוד בעוקץ נשים באירופה

7 שנות מאסר נגזרו על העיתונאי הספרדי שדרס למוות מוזיקאי בי-ם

דודי טריקי, נוכל סדרתי
דודי טריקי, נוכל סדרתי | צילום: חדשות 13

מ', אישה נוספת שטוענת כי טריקי רימה אותה, סיפרה על ההבטחות שקיבלה ממנו: "הוא הבטיח לקנות לי רכב מרצדס". עם אחת מהנשים שאיתן קיים מערכות יחסים, הבטיח טריקי להתחתן. מ', שאותה שכנע טריקי למכור את ביתה בטענה שיקנה לה בית גדול יותר, החלה לחשוד כי הונה אותה יומיים לפני שהיו אמורים השניים להינשא.

היא חשדה שהעבריין הסדרתי פגע בעוד נשים רבות, ופרסמה פוסט בפייסבוק שגרם לעשרות נשים מכל רחבי הארץ להבין שלכולן גורל משותף. על כולן הוא הפעיל את אותן שיטות ואת כולם הפיל בפח. למרות התלונה המפורטת שמסרה לחוקרים, בתוך חודש קיבלה מ' על סגירת התיק נגד טריקי.