חשד לרצח אישה בבית שמש: בנה נעצר

אישה בת 52, אם ל-9 נדקרה בביתה, ולאחר ניסיונות החייאה נקבע מותה בזירה; בנה, צעיר בן 27 שאושפז בעבר בבית חולים פסיכיאטרי, נעצר ונחקר בחשד לרצח

זמן צפייה: 01:32

כוחות משטרה וגורמי רפואה הוזעקו הבוקר (שישי) לבית ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש בו דווח על אישה שנדקרה. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה של האישה, בת 52, בזירה. בנה, צעיר בן 27, נעצר במקום בחשד לרצח והועבר לחקירה במשטרה. מעצרו הוארך בעשרה ימים.

על פי דברי השכנים, האישה היא אם לתשעה ילדים, ובנה, שעל פי החשד רצח אותה, היה מאושפז תקופה בבית חולים פסיכיאטרי ויצא לאחרונה לחופשה. אבי פרוינד, השכן שהזעיק את המשטרה וגורמי הרפואה למקום, סיפר: "אשתי שמעה צעקות חזקות מאוד מהבית של הבת צועקת 'הוא דוקר אותה, הוא דוקר אותה', הוצאתי מיד טלפון פתחתי את החלון אמרתי לעוד מישהו להתקשר למשטרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרגדיה בהוליווד: אלק בולדווין הרג בשוגג אשת צוות בסט צילומים

מנהיג הנוצרים בלבנון: "חיזבאללה – האיום הגדול ביותר"

"נדבך משמעותי במדיניות החוץ": בנט נחת ברוסיה וייפגש עם פוטין

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-crime-part-2110221147' autoplay='0' credit='' desc='אבי פרוינד, שכן של הנרצחת' poster='' kid='1_owyaknsw' duration='94']

"הבחור עצמו אתמול היה אצלי בבית לבקש קופסת סיגריות", הוסיף פרוינד, "מכרתי לו קופסה אחת, ביקשתי ממנו שאם הוא יכול שיקנה במקום אחר, כי הוא בא אליי כל כמה ימים, הוא אמר לי "אמא לא קנתה לי, אמא לא קנתה לי" לא ידעתי מה זה, פשוט הבאתי לו קופסה ושחררתי אותו".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-2110221313' autoplay='0' credit='' desc='זירת הרצח בבית שמש' poster='' kid='1_3mn54xhc' duration='50']

יוסי כץ, שכן של המשפחה, אמר לחדשות 13: "לא הייתי פה כשזה קרה, יצאתי מהבית בבוקר והגיעו שמועות שקרה משהו בשכונות. לא היה צריך להגיד יותר, מיד הבנתי מי ומה. אני לא רוצה להיכנס לפרטים של השכנים שלי אבל מדובר בבחור שאנחנו נותנים לו יד, הרגשנו שמדובר בבחור שמתמודד עם מחלה. היה אפשר לראות את זה הרבה זמן. הוא היה במצוקה".

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש | צילום: רווח הפקות

"הנושא עלה הרבה מאוד פעמים", הוסיף כץ, "ואחרי חודש שהבחור לא היה פה, אתמול התחיל להסתובב ואפשר היה לראות שהוא לא היה בטוב. רואים שהוא במצב נפשי קשה. הוא ביקש סיגריות בצורה אובססיבית. הרגשנו שיש פה משהו שעלול להיגמר רע, אבל ידענו שהוא מטופל. הבחור היה בבית חולים פסיכיאטרי".

עוד אמר כץ: "אני יודע על שכנים ששמעו צעקות שאנשים מתוך הבית צעקו. המשפחה משפחה נהדרת. הם חיתנו בת לפני שבועיים. זה כאב גדול. ראינו שמשהו הולך לקרות אבל לא יכולנו לעשות משהו כי אמרו לנו שהבחור מטופל. הכתובת היתה על הקיר".

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש

ליטב אש, הפראמדיקית שקבע את מותה של הנרצחת, אמרה: "היו בני משפחה בבית. היו עוד סימני אלימות, סימנים שנראים כאילו היה מאבק בין השניים. בני המשפחה לא מבינים מה הסיפור".

חובש מד"א, משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".