בת 52 יצאה לרוץ ביער בצפון השומרון - ונרצחה; נבדק חשד לאומני

אם לשישה אותרה ללא רוח חיים ביער ריחן, כשעל גופה סימני אלימות. זאת, כ-12 שעות לאחר שיצאה מביתה. בעלה הזעיק אמש את כוחות הביטחון לאחר שלא הצליח ליצור עמה קשר. הנסיבות בבדיקה

זמן צפייה: 01:19

אישה בת 52 ואם לשישה ילדים נמצאה הלילה (שני) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה ביער שקד שבצפון השומרון, זאת לאחר שיצאה לריצה אתמול בצהריים בשמורת הטבע ריחן הסמוכה ליישוב שבו התגוררה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה.

מהפרטים הידועים עד כה עולה כי האישה יצאה כאמור בשעה 13:00 לריצה, ומשלא הצליח בעלה ליצור עמה קשר בשעות הערב, הוא הזעיק את כוחות הביטחון. צוותי הסריקה, בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהיישובים וכוחות צבא ומשטרה, החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 01:00 גופתה נמצאה ביער עם חבלה בראשה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בניסיון להגיע לפשרה: כחול לבן והליכוד הסכימו לדחות את התקציב

סקר חדשות 13: סער עולה ל-19 מנדטים – גנץ מתקרב לאחוז החסימה

משרד הבריאות באיטליה: אותר נשא של זן הקורונה החדש במדינה

אישה בת 52 נרצחה ביער שקד שבצפון השומרון
אישה בת 52 נרצחה ביער שקד שבצפון השומרון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שהיה בזירת האירוע, סיפר ל"העולם הבוקר": "זה לא היה רצח מתוכנן, זה אחד המקרים הברבריים שראיתי בחיי". "אישה יוצאת במרכז מדינת ישראל לג'וגינג, במרחק דקה מהבית שלה, ונרצחת באזכריות", המשיך דגן ושלח מסר לרוצחים: "אתם לא תשברו אותנו לעולם, ההתיישבות תמשיך להתחזק, אנחנו ננצח אתכם".

פאראמדיק מד"א, אסף תפוחי, סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".