רצח האם לשישה בגליל המערבי: מעצר הבעל הוארך בתשעה ימים

בית משפט השלום בחיפה האריך עד ליום שני הבא את מעצרו של בן ה-48, שאשתו אמינה פרחאת יאסין בת ה-35 נמצאה אתמול מוטלת בביתה שבג'דיידה מכר ללא רוח חיים

זמן צפייה: 00:22

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) בתשעה ימים (עד יום שני הבא- 26.8.19) את מעצר בעלה בן ה-48 של אמינה פרחאת יאסין בת ה-35, שנמצאה אתמול ללא רוח חיים בביתה בג'דיידה מכר שבגליל המערבי. הגבר, כזכור נעצר בזירת הרצח. לזוג ישנם שישה ילדים.

לפני שלושה שבועות אישה בת 65 נדקרה למוות ברחוב הרצל בבני ברק, לפי החשד על ידי בנה בן ה-32. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את הבן ופתחה בחקירה.

אמינה פרחאת יאסין | צילום: חדשות 13

פרמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כחודש נורה למוות הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".