אושר הסדר הטיעון עם "נוכל הטינדר": ירצה 15 חודשי מאסר בפועל

בית משפט השלום בתל אביב אישר את עונשו של שמעון חיות, שהוסגר לישראל לאחר שקיבל במרמה מיליוני אירו מצעירות שהכיר באפליקציה, כשהיה באירופה. נוסף על כך, ישלם למתלוננים 150 אלף שקל

זמן צפייה: 01:01

בית משפט השלום בתל אביב אישר היום (שני) את הסדר הטיעון עם "נוכל הטינדר" שמעון חיות, שהוסגר לישראל לאחר שקיבל במרמה מיליוני אירו מצעירות אותן הכיר באפליקציה, כשהיה באירופה. חיות ירצה 15 חודשי מאסר בפועל, וישלם 150 אלף שקלים למתלוננים, וכן קנס של 20 אלף שקלים.

כזכור, בחודש ספטמבר, הוסגר חיות לישראל. זאת, לאחר משא ומתן בין משרד המשפטים היווני לישראלי, שבסופו הוחלט להסגירו. חיות בן ה-29, נעצר על ידי הרשויות ביוון בחודש יוני האחרון. זאת, לאחר חודשים של מצוד בהם מבוקש על ידי האינטרפול ומדינות רבות באירופה. כמו כן, בתקשורת האירופאית עסקו רבות בשמעון חיות והם אספו עדויות של נשים שנפלו קורבן לשיטה שלו.

לעוד כתבות בנושא:

יוסגר לישראל "נוכל הטינדר" הישראלי, החשוד בעוקץ נשים באירופה

"הקלה עצומה": נעצר "נוכל הטינדר" הישראלי החשוד בעוקץ נשים

תחקיר בנורווגיה: "ישראלי פיתה נשים בטינדר – וגנב מיליונים"

שמעון חיות, נוכל הטינדר הישראלי
שמעון חיות, נוכל הטינדר הישראלי

על פי התחקירים בכלי התקשורת באירופה, חיות נהג לאתר באפליקציית ההיכרויות נשים שחיפשו זוגיות. הוא הציג עצמו כבן עשירים שחי חיי פאר, ולעיתים אף כינה את עצמו "נסך היהלומים". לפי התחקירים, השיטה שלו עבדה בשלבים. בשלב ראשון יצא חיות לדייט עם צעירה אירופית, וסיפק לה טעימה מחייו הנוצצים: מטוסים פרטיים, מלונות יוקרה ומסעדות מישלן. בשלב השני יצר מצג שווא לפיו הוא מאויים על ידי מתחרים עסקיים.

בשלב השלישי, חלק מהנשים הסכימו להעביר עבורו סכומי כסף, שהצטברו למיליונים. בכל פעם השתמש חיות בתירוצים שונים על מנת לשכנע את הנשים להעביר לו כסף: פעם כדי להשתמש בכרטיס אשראי עם שם אחר בבית מלון במטרה להתחמק מאויבים, ופעם כדי לבצע פעולות מבלי להשאיר עקבות.