לאחר תקיפת בן ה-17 בטבריה: כתבי אישום הוגשו נגד ארבעה נערים

הארבעה, בני 17-14, נאשמים בגרימת חבלה חמורה בצוותא בגין תקיפתו של ישי שטרית סמוך לבית ספר בעיר. אימו אמרה: "אני מקווה שיינתן הדין וייעשה הצדק, כדי שנוכל למנוע את המקרה הבא"

זמן צפייה: 00:24

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שישי) כתבי אישום נגד ארבעה נערים בני 17-14 בגין עבירות של גרימת חבלה חמורה בצוותא, בעקבות תקיפת ישי שטרית בן ה-17 בסמוך לבית הספר שבו הם לומדים בטבריה. הארבעה, תושבי העיר, נעצרו ביום שני - ונאשמים שגרמו לשטרית לשברים בשיניים ולחבלות יבשות.

ישי שטרית אמר לאחר הגשת כתב האישום: "אני מקווה שהתוקפים ישלמו את המחיר". אמו, אושרה, אמרה כי "אני רוצה להודות למשטרה על שפעלה ביעילות ובמהירות רבה. אני מקווה שיינתן הדין וייעשה הצדק. אני לא לוחמת רק את המלחמה של בני, אלא את המלחמה של כולם, ומקווה שנוכל למנוע את המקרה הבא".

מחקירת האירוע עולה כי בין הנאשמים לקורבן לא הייתה היכרות מוקדמת כלל והם לומדים בבתי ספר שונים, וכי שטרית הותקף בעקבות ויכוח שהתפתח בינו לבין הנערים כשנפגשו באקראי.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הותר לפרסום: 15 נערים נחקרו בחשד שתקפו מינית בת 11 בצפון

27 שנים לאחר שנעלמה: גופת אישה אותרה באגם – בזכות נער בן 13

"תפס וזרק אותי לשיחים": חייל נאשם בתקיפת אישה בבאר שבע

ישי שטרית, הנער שהותקף אמש על ידי חבורת נערים ששברו את לסתו ואת ושיניו, משוחח בשיחת וידאו עם מאור אדרי
ישי שטרית, הנער שהותקף אמש על פי החשד, על ידי חבורת נערים ששברו את לסתו ואת ושיניו, משוחח בשיחת וידאו עם מאור אדרי | צילום: חדשות 13

שטרית שהותקף בתחילת השבוע, סיפר לאחר המקרה הקשה כי "היה שם נער בן 18, גדול ממני. את השאר אני לא מכיר, לא פגשתי אותם בחיים. עברתי פה טראומה רצינית".

אחותו פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בנושא וכתבה: "אני משפשפת את העיניים ומקבלת תמונה של אחי, בלי שיניים. לא רק בלעדיהן, אלא גם בלי שורשים. מאז הדמעות לא פוסקות. אחי נפל קורבן לאלימות ובריונות - פיזית ומילולית. אני לא יכולה להפסיק לחשוב על ההשפלה שהוא עבר, ילד אחד לבד מול חיות אדם שאיני מכירה אישית, אבל אני בטוחה שהם כאלה. אני קוראת מכאן למערכת החינוך - בבקשה תעשו עם זה משהו, בבקשה".